Bystranda legesenter

Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Bystranda legesenter

Den beste legen jeg har hatt, noen sinne

Lege: Holgeir Skjeie Skrevet

Jeg hadde hørt litt blandede ting om Skjeie på forhånd, men er glad jeg hørte på de som sa positive ting.

For bedre lege har jeg ikke vært borte i! Han er rolig, oppmerksom, hyggelig og morsom. Han får meg til å føle meg ivaretatt og trygg på at de riktige avgjørelsene blir tatt i forhold til min helsesituasjon. Han ringer alltid eller sender sms ved resultat etter prøvetakning. Jeg har hatt både vanskelig situasjon på arbeidsplassen med psykisk belastning og komplisert svangerskap, som begge deler har krevd tett oppfølging fra Dr. Skjeie. Han har utført dette eksemplarisk, og *alltid* med et smil.

Legekontoret er generelt veldig bra. Kort ventetid på telefon, i resepsjon og på lab. Veldig hyggelige og imøtekommende helsesekretærer og sykepleiere. Her også alltid smil!

Ikke hør på de som er misfornøyde, Dr. Skjeie er fantastisk!

Flink lege, elendig tilgjengelighet!

Lege: Ulrikke Røed-Fauske Skrevet

Det tar ca. 4 uker for å få time hos fastlegen, jeg har flere ganger sittet over 20 minutter i telefonkø, 35 minutter på det meste! Det er mye venting, føler ikke at jeg blir tatt på alvor som pasient. Og flere av sekretærene bærer preg av usikkerhet både i tlf og på lab.

Veldig hyggelig og behjelpelig

Lege: Bernt Magdy Salib Skrevet

Hjelper deg med hva som helst, tar deg på alvor og henviser ved nødvendighet. Anbefales virkelig! Har ikke hatt en bedre lege til nå! Tommel opp for Dr. Salib.

Skikkelig bra fastlege ...

Lege: Bernt Magdy Salib Skrevet

Dette er en av de bedre fastlegene jeg har hatt. Han følger opp pasientene telefon eller e-post ved behov.

Lydhør og nøye. Empatisk og konkret

Lege: Ulrikke Røed-Fauske Skrevet

En ung lege med en helhetlig forståelse. Ønsker virkelig å finne løsning eller forståelse for hva som plager en.