Bystranda legesenter

Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Bystranda legesenter

En lege jeg stoler på!

Lege: Ulrikke Røed-Fauske Skrevet

En hyggelig betjening i resepsjon og lab.
Telefonen er et problem kan vente i opptil 20 min. men når jeg kommer igjennom blir jeg møtt med vennlighet. Ringer ikke om morgenen men litt ut på dagen om det ikke er noe ekstra.
Det er forholdsvis lang ventetid for å få time opptil 14 dager. Det er et problem. Får time hos en annen, men det er ikke det samme. Vedkommende kjenner meg ikke annet enn på pc'n

Vanskelig å få time

Lege: Ulrikke Røed-Fauske Skrevet

Jeg har prøvd å få time hos fastlegen flere ganger, men hun er visst veldig opptatt og jeg har fått time hos turnusleger i stedet. Derfor kan jeg ikke vurdere Ulrikke som lege, men jeg bytter nå legesenter på grunn av dårlig service og ublide møter med resepsjonen, både på telefon og i skranken.

Fantastisk! !

Lege: Anders Kind Skrevet

Kind er en fantastisk fastlege. Han er faglig dyktig,god til å kommunisere, han lytter og bruker den tiden som er nødvendig.Han er også rask til å henvise videre ved behov. Jeg anbefaler han som fastlege på det varmeste!

Fantastisk lege, tar psykisk sykdom på alvor!

Lege: Bernt Magdy Salib Skrevet

Bernt er en helt strålende fastlege! Han tar seg god tid til å snakke, og samtidig har jeg aldri opplevd å ha måttet vente på venteværelset i mer enn 5 minutter.

Jeg sliter mye psykisk, og jeg har opplevd ham som god lytter, god støtte og faglig dyktig. Selvfølgelig er han ikke psykolog, men de rådene han gir, og de samtalene vi har hatt har hjulpa meg mye gjennom den lange venteperioden det tar for å få psykolog. Han sjekker for det meste, konkluderer ikke for fort og stiller bra spørsmål, som får meg sjøl til å reflektere.

Bernt er litt tilbakeholden med å skrive ut medisiner om det ikke absolutt er nødvendig,men det ser jeg på som utelukkende bra, særlig i forbindelse med all den oppfølginga jeg får hos ham.

Jeg har fått veldig bra hjelp av ham med både henvisning til psykolog og søknader til NAV, og jeg føler at han lytter og inkluderer meg hele veien. Han er ikke bare en fantastisk lege, men også et bra medmenneske!

Selve legesenteret er fint, personalet ellers er hyggelig og imøtekommende, og det tar som regel ikke lang tid i telefonkøen (om det i det hele tatt er kø), og man kan få time ganske raskt dersom det trengs.

Eneste minus er at det ikke er mulig å bestille time via SMS, da legesenteret ikke bruker HelseRespons, men alt det andre veier veldig opp for det.

GOD

Lege: Bernt Magdy Salib Skrevet

Høfleg, hyggeleg og kunnskapsrik .
God til å lytte, stille spørsmål og få pasienten "med på laget" i vidare behandling/utredning.
Flott som vikarlege ( for meg) og sannsynlegvis endå betre som fastlege.