Lørenskog Legesenter

Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar

Siste vurderinger av behandlere ved Lørenskog Legesenter

Stort minus for sekretær

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Pervez er en fantastisk person og lege, bare synd at han noen ganger er preget av å ha litt dårlig tid. Men han tar seg så god tid han kan, og er alltid hjelpsom og rask til å ta riktig vurdering. Ingen spørsmål er dumme. Han er helt nydelig.
MEN hans sekretær (som nå heldigvis er gått ut i fødselpermisjon) burde aldri jobbet i servicebasert yrke, og spesielt ikke på legekontor. Og det er så utrolig synd, for Omar selv er så flink men helhetsinntrykket blir skuffende grunnet at han fortsetter å la hun jobbe der med en så nedverdigende og lite imøtekommende holdning. Veldig synd.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Han er lyttende, setter seg inn i din situasjon, løsningsorientert og empatisk.

Han er i tillegg svært blid og lett å få time hos.

Han er den beste fastlegen jeg har hatt og håper han fortsetter i samme service innstilt retning!

Frarådes på det sterkeste

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Sekretæren til denne legen er så sur og uhøflig at jeg måtte bare bytte lege. Hver gang jeg ringte ble jeg møtt av en gretten og lite hjelpsom dame. Det ble til at jeg gruet meg til å kontakte legen, fordi jeg visste hva som ventet i andre enden av telefonen. Frarådet på det sterkeste.

Tar aldri telefonen!

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Nå forsøker jeg på ny og nå fastlegen min, men han er ikke tilgjengelig. Det skal ikke være slik at man må ta seg fri fra jobb og møte opp fysisk for å booke en legetime. Skjerpings!

Anbefales ikke ved stoffskiftesykdom

Lege: Synnøve Lie Kvisler Skrevet

Smiler og virker imøtekommende, men klarer ikke å stille diagnose etter mange besøk med beskrivelse av symptomer.