Lørenskog Legesenter

Kontakt

Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(150)
150 vurderinger
Tilgjengelighet
(128)
128 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(125)
125 vurderinger
Service
(115)
115 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Lørenskog Legesenter

Utilgjengelig lege

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Den oppgitte telefonen er ubetjent uansett når man ringer, det blir automatisk slått på pausemusikk. Ingen info om dette er en kø, og om man må vente. Man kan vente i det uendelig uten at telefonen noensinne har blitt betjent. Jeg snakker ikke om legens 2 mndr sommerferie, men om tilgjengeligheten resten av året. Gjorde utallige forsøk i fjor høst og på vår og forsommeren, men har gitt opp å få kontakt. Har brukt Oslo Legevakten i stedet...

Helt fantastisk lege

Lege: Karianne Engen Jacobsen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Gikk til Karianne under svangerskap, det året hun vikarierte på Veitvet legesenter. Har bestandig hatt dyktige leger, men Karianne er i en klasse for seg selv! Meget dyktig, forståelsesfull og behagelig person å gå til. Føler at hun kjenner sine pasienter og tar veldig godt vare på de. Finnes ikke arrogant!
Hadde hun hatt et fast tilholdssted så hadde jeg hatt henne fast. Humor har hun også;)

God på fysiske problemer, dårlig på psykiske

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har opplevd å bli svart seriøst og ivaretatt som pasient ved alle henvendelser som har gått på fysiske problemer og symptomer, for uten om da jeg hadde angst og depresjon. Endte opp med å få et heftig angstanfall inne på legekontoret. Han opptrådte svært stresset av situasjonen, ignorerte meg og fortsatte bare å konsentrere seg om å få skrevet en henvendelse og bare få meg ut av kontoret så raskt som mulig. Det eneste han sa var, uten å se på meg engang: "du kan sette deg litt på badet etterpå og puste med magen". Jeg lå på baderomsgulvet i 20 min og visste ikke hva jeg skulle gjøre annet enn å prøve å få kontroll på pusten.

Ellers er det hyggelig at de har tøfler til låns i gangen.

Har ikke møtt ham enda, fordi jeg ikke kom meg gjennom telefonkø

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Først kommer det musikk som antakelig skal trøste den som venter desparat på å få time. Så ringer det. Og ringer. I ti minutter. Så blir du kastet ut av telefonkøen, etter at en stemme sier at du skal ringe igjen senere.

Virker ikke veldig effektiv og profesjonel, dette systemet. Den som har tid for å ringe igjen og igjen for å lytte på en melodi i ti minutter i et tidsrom hvor de fleste jobber må ha masse tid. Legen ble jo anbefalt på det varmeste, men jeg vurderer å vente med å forsøke å få time til jeg har det så dårlig at jeg ikke kan jobbe uansett, slik at jeg har nok tid for timebestillingsprosessen. Eller å bytte fastlege igjen, som hadde vært synd.

E-post er ikke en særlig ny teknologi, hvorfor har ikke sekretæren det? Ønsker hun at pasientene skal skrive på legelisten med en gang i stedet for å kontakte henne personlig?

Beste legen jeg har hatt

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Forholdsvis lett å få time, og legen er god til å kommunisere tydelig. Det er ganske ofte forsinkelser, men han beklager det alltid på høflig vis, og det er det langt fra de fleste leger som gjør!

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.