Lørenskog Legesenter

Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar

Siste vurderinger av behandlere ved Lørenskog Legesenter

En meget dyktig og lyttende lege!

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Her har du en lege som mestrer balansen mellom faglig dyktighet - og det å se pasienter som enkeltmennesker. Pervez er grundig, og samtidig ubegripelig rask til å jobbe med det som er vanskelig for meg (og mange andre...) å forholde seg til; som byråkratiet og skjema-veldet. Jeg har gått til ham for både fysiske og psykiske plager, og får time raskt. Han har sett hele meg, alltid, og han tar seg tid. Hos Pervez føler jeg meg trygg og ivaretatt. Det er ingen selvfølge. Føler meg priviligert som har han som lege. Takk!

Vedlig fornøyd med Dr.Pervez

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Imøtekommende, løsningsorientert, dyktig i sitt yrke. Det er en behagelig opplevelse å gå til Dr.Pervez, du blir forstått og lyttet til, samtidig som han effektivt kommer frem til en løsning på ditt problem

Grundig, imøtekommende, kvikk og korrekt, har tid til å se deg, høre på deg.

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Har hatt 7 tunge år hos verdens verste fastlege. Forventet ingen ting annet enn å få lagt frem det jeg lurte på og kunne få svar som jeg forstod, og som hadde informasjon jeg trengte, uten at tiden løp ut, og legen ikke hadde mer tid til å forklare. Hos Pervez opplevde jeg dette og så mye mer "bonus" i timene. Servicemindet, sosialt hyggelig, nøyaktig, passer selv på at vi har gått gjennom alt som var, formulerer seg presist og forståelig, har overskudd til den faglige og den menneskelige delen av en undersøkelse. Klart en fordel at han er ung og dermed ikke "brent" av årevis med krevende pasienter, men i tillegg er han dyktig som lege, og har overskudd til å ta imot det man trenger i timen. Anbefaler derfor denne legen på det absolutte sterkeste!! Gode fastleger vokser ikke på trær, så grip sjangsen dersom du ønsker å bytte til denne legen.

Den beste legen

Lege: Synnøve Lie Kvisler Skrevet

En fantastisk lege og medmenneske. Ser meg som pasient, tar seg tid til meg og tar meg på alvor. Er ærlig om sine svake og sterke sider, og har henvist meg videre uten å blunke om hun er usikker. Jeg føler meg veldig trygg på henne og at hun er opptatt av at vi skal være et team. Virket kanskje litt usikker i begynnelsen, men det synes jeg er helt greit når hun er såpass forståelsesfull som hun er.
Det er en grunn til at hun har full pasientliste!

Faglig dyktig og flink til å formidle!

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Dr. Pervez er veldig flink til å formidle informasjon til pasieneten sine. Ofte kan mån få en følelse av at legen snakker over hodet på deg, men dette gjør ikke han. Han bryr seg virkelig om pasientene sine og er ikke redd for å sette i gang tiltak der andre leger gjerne vil "vente å se hvordan det går". Man føler seg veldig godt ivaretatt!
I tillegg til dette er han veldig flink med barn. Barnet mitt har tidligere vært lettere skeptisk til leger, men nå er det faktisk et høydepunkt å skal dra til doktorn :)
Eneste å kritisere her, er at de har vansker med å skrive ut giro om du ikke har penger på kontoen akkurat den dagen. De får det gjort, men ikke noe de "normalt" gjør.