Nytorget Legesenter

Klubbgata 5 4013 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Nytorget Legesenter

fastlege

Lege: Arild Lothe Skrevet

utrolig bra ; ) hatt han i sikkert 15 år, har flytta te Sola men aldrig om eg komme til å skifte fastlege. Veldig godt å snakke me han , og han LYTTER ; ) einaste som e dumt e at ha alltid rope etternavn, hadde foretrekt fornavn ; )

Ikke å anbefale

Lege: Arild Lothe Skrevet

Hatt denne legen i noen år. Skulle byttet for lenge siden.. Enda jeg går til lege sjelden, føler jeg at han er irritert på meg. Han har dårlig tid. Han ser i skjermen mens han snakker. Han viser ikke empati. Han følger IKKE opp. Føler han ikke helt tror på det jeg sier. Er glad når han ikke er på kontoret, og det er ofte, for da får jeg komme til en av de andre på dette legekontoret, og de er greie. Damene på laben og kontoret og også greie.

Anbefales på det sterkeste !

Lege: Stian Ellingsen Lobben Skrevet

Får ikke skrøydet nok av denne legen . Er rolig og behagelig å snakke med. Føler alltid at han har god tid og tar ting seriøst

Vi kommuniserer godt,en trivelig kar som tar deg seriøst.

Lege: Stian Ellingsen Lobben Skrevet

Lun humor,slapper av i hans nærvær.fremleggelse av pasients(les min)sak overfor omverdenen er enestående!At han er faglig dyktig vet jeg mindre om,men har inntrykk av det.

En meget god fastlege!

Lege: Arild Lothe Skrevet

Vi har hatt Lothe som fastlege i lengre tid. Vi flyttet sørover og måtte dessverre skifte til ny fastlege p.g.a. lang reise. Vi har kun positive erfaringer med Lothe. Han har lyttet og tatt tak i de problemer vi har hatt og sørget for at vi kom raskt til utredning. Vi kan trygt anbefale Lothe til de som har behov for ny fastlege. Jeg kjenner ikke Lothe slik som flere kommenterer. De må ha hatt en dårlig dag!