Nytorget Legesenter

Klubbgata 5 4013 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Nytorget Legesenter

Dyktig lege

Lege: Stian Ellingsen Lobben Skrevet

Helt enig med forrige vurdering: Dette er en dyktig lege som tar seg god tid, lytter og virker oppriktig interessert i pasienten (også utover det som er grunnen for legetimen). Han er flink til å presentere/diskutere behandlingsalternativer på en måte som er tilgjengelig for ikke-medisinere.

Legekontoret er moderne og bra, men får litt trekk for kølappsystemet (det kan virke litt forvirrende når det ikke følges opp av betjeningen).

Veldig fornøyd med min fastlege

Lege: Arild Lothe Skrevet

Denne fastlegen gir deg tid til å snakke.Snur seg ikke mot datamaskinen før alt er sagt og han har undersøkt.Som mor opplever jeg at han får god kontakt med barn.De er ikke redde når det er hos han.Han tar ikke blodprøve dersom han ikke mener det er nødvendig.Istendenfor penicillin ber han meg om å komme tilbake om det ikke blir bra.
Kommer som regel til samme dag.

Tillitsfull og ordentlig!

Lege: Trygve Nesse Skrevet

Jeg er veldig fornøyd og kan virkelig anbefale Trygve Nesse som fastlege. Moderne lokaler og bestilling av time på nett, betaling på automat etter legetimen etc som gjør det lett og raskt å gå til legen, motta resepter osv.

rolig omtenksom lege som finner gode lösninger

Lege: Arild Lothe Skrevet

Jeg er hos han så sjelden som mulig:D. Har fått skjeft utallige ganger for å komme for sent og sykdom har utviklet seg. Når jeg stiller opp hos kjenner han meg igjen og at jeg er ikke der uten grunn(ikke ute etter sykemld). Har tar meg på alvor, og finner lösninger utenom A4. Kjempe lege, og aldri kommer til å bytte

Kan anbefales!

Lege: Trygve Nesse Skrevet

Trygve fremstår rolig og reflektert, og tar meg og mine barn på alvor når vi kommer. Om nødvendig henviser han gjerne videre for å bekrefte eller utelukke sykdom.

Jeg reiser gjerne noen kilometer ekstra for å kunne ha Trygve som vår fastlege.