Byhaugen Legesenter

Telefonnummer400 05 343400 05 3 ...
Randabergveien 45 4025 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Byhaugen Legesenter

Grundig, kunnskapsrik og empatisk

Lege: Stine Wiedswang Skrevet

Kjempefornøyd med fastlege Stine Wiedswang. Hun er god til å lytte, varm, kunnskapsrik og grundig i jobben sin!

Han var bedre før!

Lege: Petter Enoksen Skrevet

jeg har hatt Enoksen i snart 4 år og ble tatt godt imot når jeg byttet til han, men de siste gangene jeg har vært der har jeg ikke blitt møtt med samme lyttende øre. Har følt klokken har vært viktigere en meg. kjenner også på at han nesten prøver å få meg ut av kontoret med en enkel løsning på problemet mitt og blir oppgitt om jeg kommer med ønsker om måter å behandle på. Han har også spurt meg om jeg har googlet min egen sykdom, noe jeg ikke syns en lege skal oppfordre til..... jeg har rett og slett ikke følt meg hørt.

Den beste legen jeg kjenner

Lege: Eirik Viste Skrevet

Vi merker at han alltid gjør det beste han kan. Tar seg tid til pasienter og han er ærlig ! :)

Den dårligste legen jeg noensinne har hatt!

Lege: Eirik Viste Skrevet

Han er en lege man ikke kan stole på. Jeg fikk ikke den hjelpen jeg trengte fra han. Han er dårlig til og lytte. Han sier noe til meg som pasient og noe annet til det offentlige.
jeg som pasient følte meg ikke tatt nok på alvor.
ANBEFALES IKKE!

Beste legen som finnes

Lege: Stine Wiedswang Skrevet

Fastlegen min burde kåres til Norges beste lege. Hun er dyktig og ikke minst er hun et fantastisk medmenneske. Følelsen av at legen lytter og forstår hva du føler og går i gjennom kan ikke beskrives. Her føler jeg meg hørt og tatt på alvor. Hun prøver alltid å finne det beste behandlingstilbudet og henviser rask om det trengs. Tusen hjertelig takk Stine for den gode jobben du gjør. Så heldig jeg er som har deg som min fastlege.