Byhaugen Legesenter

Telefonnummer400 05 343400 05 3 ...
Randabergveien 45 4025 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Byhaugen Legesenter

Meget bra og utrolig hyggelig lege

Lege: Stine Wiedswang Skrevet

Sympatisk og imøtekommende, flink å grundig. Bare lovord herfra. Det kan ikke bli bedre. Føler meg heldig med en sånn hyggelig fastlege. Anbefales på det sterkeste. Jeg ser ingenting som må endres her.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Stine Wiedswang Skrevet

Fantastisk oppfølging, tar pasienten på alvor og tar seg god tid. Tar alltid kontakt både på telefon og sms om det skulle være noe. Super dame som anbefales på det sterkeste.

En super lege, men ikke for meg.

Lege: Eirik Viste Skrevet

Jeg begynte å gå til Her Viste da jeg opplevet noen ungdomsproblemer. I starten var han meget "lege aktig" og ga meg mye god informasjon. Etter hvert følte jeg at han prøvde å fremstå profesjonell, men dette ble for mye for meg. Jeg følte det ble flaut å spørre ham om forskjellige spørsmål og turte ikke å si "nei" til løsningsforslagene hans, selv om jeg syntes ikke at forslagene var noe for meg.

Vis det var noen han ikke hadde svar på, var han UTROLIG flink til å finne ut av dem og gi meg MEGET gode svar og forklaringer, men jeg fikk aldri vite sånn ca. når jeg kunne vente svar. Noen dager eller mnd? Noen av spørsmålene han skulle gi tilbakemelding på gikk noen mnd og når jeg ikke viste hvor lenge jeg måtte vente, så satt jeg å grublet dag etter dag, i mnd. fremover. Dette påvirket selvfølgelig privatlivet mitt.

Det som ble hovedproblemet var vell egentlig, dialogen vi hadde. Jeg følte jeg ble et objekt som skulle fikses.

Arrogant type

Lege: Eirik Viste Skrevet

Fortalte meg som ikke hadde vært hos lege på 10 år at det ikke var noen statestikk på at folk som gikk mye til lege var friskere enn resten av befolkningen. Skrev opp kriterier for å oppsøke lege på pulten sin og forklarte meg dette. Følte ikke det var en lege jeg ville oppsøke igjen og byttet fastlege etterpå. Han gjorde det han det han skulle men arrogansen og måten han snakket til meg på passet ikke meg. Nedlatende og arrogant.

Fantastisk!

Lege: Stine Wiedswang Skrevet

Beste legen jeg har vært hos. Tar deg på alvor og prøver etter beste evne å hjelpe, hvis ikke henviser hun til noen som har mer kunnskap på det evt. Feltet.