Linda Siddiqi

Fastlege
Kvinne, 61 år

Godkjenning

Autorisasjon (2003)

Ledige plasser

0 av 700
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

Ingen på venteliste

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Linda Siddiqi er en av 603 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(45)
45 vurderinger
Tilgjengelighet
(37)
37 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(33)
33 vurderinger
Service
(33)
33 vurderinger

Siste vurderinger av Linda Siddiqi

Hun er flink til å høre på pasienten, men også frekk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har hatt henne som fastlege nå i ca. 1.5 år. Jeg likte ikke helsesekretærene siden de ikke er flinke med noe som helst, man må vente evigheter på tlf for å bestille en time, og når de har kurs eller noe lignende så legger de ikke beskjed til folk som ringer for å bestille time osv. Jeg personlig har ringt 2 dager på rad hver samtale varte i 1-2 t og ingen svarer, dattera min som er ikke fylt 1 år måtte til legen og de tok ikke telefonen. Etter å ha prøvd å ringe i to dager på rad, orket ikke mer og kjørte dit for å høre hva som har skjedd ! Da jeg kom inn til resepsjonen sto Linda siddiqi og snakket til sekretæren og jeg måtte vente ! Da det ble min tur så forklarte jeg saken med at de ikke svarte tlf, da svarte Linda "det var dumt gjort av oss, vi skulle ha lagt beskjed til folk " øøøøø ok ?
Hva slags legesenter tror dere dette er ! Dritt orket ikke mer, byttet lege rette os slett ! Pluss alt dette så er hun aldri der , man møter henne en gang i året kanskje også er hun innmari frekk ! Og tror at hun er den som alle ser opp til .
Jeg anbefaler overhodet ikke Linda siddiqi som lege
Til tross at hun er flink men det er fler ting som man blir veldig irritert av
Man må betale synsk mye for parkering, og en viktig ting som jeg må nevne, hvis du er pasient hos Linda må du vite at du aldri blir ropt opp til timen din jeg hadde time kl:14.00 og hun ropte opp mitt navn kl:14.50 !!!! Og når man sier ifra til henne så blir hun irritert "ja men sånn er det " og hun ber deg å bare "kaste på mer penger til parkering " selv om hun som bruker opp timen din på andre og man må betale perkering på 100 - 150kr
Hun må forstå at det er ikke alle som har rå til det !

pilestredetparklegesenter er den værste legesenter jeg har hvert bort i !
Og særlig om sommeren da de opplyser til folk at det er stengt og det er en annen legesenter som tar imot akutt saker, de ringte jeg 3 ganger og de gidder ikke å hjelpe meg engang, de svarer " dra på legevakta" da jeg har en lite barn under ett år som må på lege ! Drøyt

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Virker som en dyktig lege. Veldig fornøyd med henne når hun først er tilgjengelig. Men det er meget sjelden. Får stort sett bare vikarene hennes og de har det vært mange forskjellige av. Vanskelig å få time på kort varsel. Må alltid vente mellom 14 dager til 1 mnd før jeg får time hos henne hvis jeg ikke ønsker en av vikarene.

OK lege men aldri tilstede

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Linda er en god lytter og bestiller de nødvendige prøvene, dessverre er det helt umulig å få tak i henne. Har man kroniske lidelser er det viktig å få oppfølging fra samme lege, og dette er grunnen til at jeg til slutt bestemte meg for å bytte fastlege. Samtidig kom de en ny lege, Dr.Umer Sheikh, som jeg fikk snakket med et par ganger før jeg dro på ferie. Han har visst overtatt Lindas pasientliste, helt eller delvis, og han opptrer profesjonelt.Jeg har derfor bestemt meg for å gi legekontoret en sjanse, men det er mye som må forberedes: tilgjengelighet, mulighet for e-resept, ventesalen som ikke er noe annet enn en felleskorridor meg mye trafikk. Jeg mener også at ekspedisjon mangler profesjonalitet og effektivitet. Når man henvende seg dit på e-post fordi man ikke får svar på telefon, kan det ta opptil flere dager før man får svar. Det går med andre ord ikke an å være akutt syk. Så vil jeg gjerne ha meg frabedt å få svar med smileys når jeg henvender meg som pasient til ekspedisjonen.

Kommer bare til vikarlege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Linda er min fastlege, men jeg har aldri møtt henne. Hun har 2-3 ukers ventetid, derfor kommer jeg alltid til vikarlegen. Han er en eldre mann som har jobbet lenge som lege (dette forteller han gjerne om) og kan tydeligvis mye. Han er litt usaklig, men veldig hyggelig og jeg føler han tar meg på alvor og er en god fastlege. Hvis du overlever litt usaklig småprat og fortellinger så er han en god lege. Linda har jeg som nevnt aldri møtt.

Mistenksom lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har sjelden vært hos lege inntil jeg ble gravid og fikk store plager i forbindelse med det. Linda har vært nøye med å følge opp med kontroller, men jeg har følt meg mistenkeliggjort og IKKE tatt på alvor når det kommer til min arbeidssituasjon. Jeg har en fysisk krevende jobb samt mye stress som har gjort at jeg har vært delvis sykemeldt under hele svangerskapet. Hver gang jeg skulle ha fornyet sykemeldingen min har jeg følt meg mistenkeliggjort og har følt jeg må forsvare at jeg er dårlig. Ikke greit, og enda et stressmoment for en gravid å måtte grue seg på forhånd for å trygle om å forlenge sykemelding. Alt i alt; flink med å følge opp fysiske symptomer o.l, men forståelse, evnen til å lytte og stole på pasienten har jeg veldig negativ erfaring med fra henne.

Vis flere...