Marcus Eriksson

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1994)

Marcus Eriksson er plastikkirurg i Bergen, Oslo, Stavanger og Tromsø

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Dr. Marcus Eriksson - utrolig sympatisk kar.

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Ble behandlet med lokalbedøvelse og påfølgende Miradry-behandling. Inngrepet tok noen timer, følte meg trygg og ivaretatt hele veien. Dr. Eriksson kommuniserer og behandlet meget profesjonelt - og utviser genuin oppmerksomhet til meg som pasient. Anbefaler klinikken, behandlingsformen samt Dr. Eriksson på det sterkeste.

Kan rapportere i dag, to dager etter inngrepet; at jeg ikke lenger har behov for deodorant og har hundre prosent tørr hud under armene! Behandlingsformen er fenomenal.

Trygg og ivaretatt.

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Har vært flere ganger hos dr Marcus Eriksson i Tromsø. Han gjør alltid en god jobb (leppeforstørrelse). Veldig nøyaktig. En rolig og behagelig person. En føler seg trygg og ivaretatt. Naturlig og flott resultat. Anbefales.

Trygt og seriøst

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg ønsker å berømme Dr. Marcus Eriksson og sykepleier Mette Eriksson for den behandlingen jeg har fått gjennom flere år.
Da jeg første gang tok kontakt med Privatklinikken var dette som følge av flere anbefalinger og at jeg hadde lest meg opp på bakgrunn og erfaringen til Dr. Eriksson.
Jeg har gjennom årene tatt ett mindre inngrep og noen aldersrelaterte kosmetiske justeringer. Min erfaring er at man alltid blir tatt godt imot og får grundig informasjon både før, under veis og etter behandling (hva som fungerer/ikke fungerer og hvorfor). Har man spørsmål i etterkant får man raskt svar enten det er kveld eller helg.
Det viktigste er at jeg føler meg veldig trygg og at fokus er på individuell behandling tilpasset den enkelte. Det blir også stadig presisert at det skal være naturlig og ikke for mye. Jeg har opplevet å bli anbefalt å behandle mindre enn jeg selv hadde tenkt.
Jeg ønsker å møte alderdommen med et frisk og naturlig utseende og føler meg heldig som har funnet en lege som jeg er så trygg på at vil hjelpe meg med dette.

Svært dyktig og hyggelig kirurg

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Jeg har de siste månedene vært til konsultasjon og behandling hos doktor Eriksson; jeg oppfatter han som en erfaren og svært dyktig kirurg. I tillegg er han en hyggelig og fornuftig person å snakke med. Jeg er i etterkant svært fornøyd og kan derfor trygt anbefale han til andre.

Trygg!

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Mottakelsen og gjennomføring: Preget av god tid til pasienten og faglig kunnskap. Lun og personlig kommunikasjon.
Under hele prosessen blei man fortalt om hva som skjedde, rolig og formelt.
Følte at hygienen og sterile forhold ble veldig godt ivaretatt.
Bilder før-etter tilsendt samme dag som behandlingen var. -og da fulgte med bruksanvisning for den beste healingprosessen.