Esha Katyayen

Autorisasjon (2018)

Siste vurderinger av Esha Katyayen

Dyktig tannlege

Klinikk: Kolbotn Tannklinikk Skrevet

Flink til å følge opp, behagelig tannlege som fikk meg til å føle meg komfortabel. Jeg kom egentlig for tannrens, har hatt skrekk for å dra til tannlegen. Fant ut at jeg muligens var i faresonen for å få perio, hun har følgt meg opp ganske tett. Anbefaler henne videre

Esha - Meget god og hyggelig Tannlege I Oslo

Klinikk: Kolbotn Tannklinikk Skrevet

Jeg kan bare si gode ord om henne. Jeg tok kontakt for en konsulatasjon og hun ga meg time for neste dag. Hun vil hjelpe deg på en veldig god og profesjonell måte!

Fantastisk. Bedre skal du lete lenge etter.

Klinikk: Kolbotn Tannklinikk Skrevet

Esha Katyayen er meget dyktig. Jeg er blitt veldig mye bedre etter jeg startet hos henne. Føler jeg blir godt ivaretatt. Hun er flink til å informere. Jeg har aldri vondt og det betyr mye for meg. Jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Hun er best

Klinikk: Kolbotn Tannklinikk Skrevet

Essa er definitivt en dyktig tannlege og hun er spesialist på tannkjøttsykdommer. Jeg er veldig fornøyd med behandlingen min og Esha er min nye faste tannlege.

Beste tannlegen jeg har møtt

Klinikk: Kolbotn Tannklinikk Skrevet

Esha Katyayen er veldig flink og kjempe snill tannlege. Hun vet faget sitt og flink til å diagnstisere og behandle. Jeg er kjempe fornøyed med hennes vurderinger og behandlinger jeg fikk.