Hauk Furnes Øyri

Kirurgiklinikken

Oral-kirurgi og oralmedisin

2007

Kirurgiklinikken Priser mangler

Kirurgiklinikken Telefonnummer23 36 80 0023 36 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 131 0361 Oslo
Hauk Furnes Øyri er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hauk Furnes Øyri

Smertefullt og lite kompetent

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Denne tannlegen eller kirurgen har gitt meg den verste opplevelsen jeg har hatt i livet! Man føler seg ikke velkommen der, han gidder nesten ikke å håndhilse før han bare kommer inn på rommet og tror at han er noe bedre enn deg som ligger på stolen!
Svært vondt og lite behagelig kirurg! Forteller lite underveis og får deg til å føle deg så mye mindre verdt enn han både før og etter behandling med nedlatende setninger. Virket som han hadde det veldig travelt den dagen jeg var der...
Til den prisen jeg betalte for 45 minutter, forventet jeg bedre service!
Anbefales ikke i hele tatt!

Terningkast sju!

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Om du trenger oralkirurg, velg Hauk! Hauk er dyktig, empatisk, omgjengelig og omtenksom. Flink med tannlegeskrekk. Jeg var svært redd og urolig, men Hauk var rolig og forståelsesfull, og hadde all verdens tid. Alt skjedde i mitt tempo og på mine premisser, han forklarte alt han gjorde, og jeg kunne få pauser underveis om jeg trengte det. Jeg kommer til å velge Hauk igjen om jeg skulle få behov for det.
Personalet på klinikken er også hyggelig og imøtekommende, og klinikken er fresh og nyoppusset.

Utrolig!

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

Altså, bedøvelsen er nesten overflødig når man er under dr.Øyris omsorgsfulle kirurgvinger.

Fikk fjernet noen rester av visdomstenner hos Øyri etter at en cowboy av en "spesialist" nordpå ikke kom i mål.

Jeg håper mitt smil og mine tårer etter behandlingen var belønning for den flotte tannlegen.

Terningkast 7!

Suveren spesialist

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

Når man er halvveis til 100, har litt mer enn et snev av tannlegeskrekk og har to visdomstenner som bør opereres ut, er det viktig å komme til en dyktig spesialist. Det gjorde heldigvis jeg.

Når man har en så flink fast tannlege (Bettina Iversen) som det jeg har, blir man naturlig nok henvist til en dyktig spesialist. "It takes one to know one", også i positiv forstand.

Mine visdomstenner var det ingenting i veien med, men min faste tannlege mente den ene oppe og den ene nede burde opereres ut, da de på sikt ville kunne forårsake betennelse pga. dårlig plass.

Jeg grudde meg ganske mye i forkant, men det hele gikk over all forventning. Jeg ble varmt og forståelsesfullt tatt imot, og Hauk kommuniserte meget godt, noe som var betryggende i seg selv. Siden visdomstenner oppe er lettest å fjerne, ble den oppe tatt først. Det gikk kjempefint, og jeg hadde ingen smerter da bedøvelsen gav seg senere samme dag. Var bare bittelitt hoven en dag, men trengte altså ikke noe smertestillende.

Da visdomstenner nede er litt mer kompliserte å fjerne og min var innkapslet i en nerve, gjorde Hauk noen ekstra undersøkelser og konsulterte med en annen fagperson før den andre visdomstannen ble operert ut. Denne operasjonen tok lengre tid, men gikk veldig greit. Jeg opplevde at Hauk var både svært dyktig og forsiktig, dvs. han kunne helt tydelig faget sitt, både teoretisk og praktisk. Etter denne operasjonen ble jeg naturlig nok litt mer hoven, men det gav seg etter et par dager. Smertestillende måtte jeg bare ta første kveld/natt. Dagen etter hadde jeg ingen smerter.

Man overlater ikke tennene sine til hvemsomhelst. Det kan koste dyrt, både i form av tid, penger og dårlig tannhelse. Jeg har fortsatt de to siste visdomstennene mine i behold, men må jeg fjerne disse en dag, vet jeg hvem jeg skal gå til.