Hauk Øyri

Autorisasjon (2007)

Siste vurderinger av Hauk Øyri

Fantastisk oralkirurg!

Klinikk: Oris Dental Lysaker Skrevet

Måtte fjerne to visdomstenner, den ene kirurgisk. Ble henvist til Hauk da min tannlege anbefalte han på det sterkeste. Gruet meg noe voldsomt i forkant, både til selve inngrepet og til tiden etterpå. Hauk var helt fantastisk! Tok meg med på samtale før inngrepet hvor han forklarte alt jeg lurte på samtidig fikk jeg en god dose beroligende som fungerte utmerket. Fikk eget venterom hvor de ansatte tittet innom med jevne mellomrom. Under selve inngrepet, som jeg husker lite av pga. tabletten jeg fikk, ble jeg beroliget hele veien, han forklarte hele tiden hva som skulle skje og når det ville bråke litt. Jeg fikk ros og oppmuntring. Det hele var over på drøye halvtimen. De andre ansatte var også helt fantastiske, ble så godt tatt i mot og ivaretatt som pasient. Har tatt medisiner som avtalt og har hatt minimalt med smerter og lite hevelse tross litt herjing i underkjeven. Når jeg skal fjerne de to siste visdomstennene er jeg ikke i tvil om hvem som skal få gjøre det!

Fantastisk tannlege !

Klinikk: Oris Dental Rommen Skrevet

En dyktig fyr. Svært rolig, omsorgsfull, gir god informasjon og er til stedet for pasienten.
Forteller hele tiden hva som gjøres og beroliger pasienten godt under inngrep. I dette tilfellet operere ut visdommstann.
Terningkast 6/6

Utrolig dyktig spesialist

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Dersom jeg noen gang får behov for oralkirurg igjen, vil jeg definitivt dra tilbake til Hauk. Rolig, sympatisk og utrolig dyktig i jobben sin. Har absolutt ingenting å utsette på jobben som ble gjort, og kan trygt anbefale Hauk og Kirurgiklinikken til alle!

Terningkast sju!

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Om du trenger oralkirurg, velg Hauk! Hauk er dyktig, empatisk, omgjengelig og omtenksom. Flink med tannlegeskrekk. Jeg var svært redd og urolig, men Hauk var rolig og forståelsesfull, og hadde all verdens tid. Alt skjedde i mitt tempo og på mine premisser, han forklarte alt han gjorde, og jeg kunne få pauser underveis om jeg trengte det. Jeg kommer til å velge Hauk igjen om jeg skulle få behov for det.
Personalet på klinikken er også hyggelig og imøtekommende, og klinikken er fresh og nyoppusset.

Utrolig!

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

Altså, bedøvelsen er nesten overflødig når man er under dr.Øyris omsorgsfulle kirurgvinger.

Fikk fjernet noen rester av visdomstenner hos Øyri etter at en cowboy av en "spesialist" nordpå ikke kom i mål.

Jeg håper mitt smil og mine tårer etter behandlingen var belønning for den flotte tannlegen.

Terningkast 7!