Blogg

Blogg

Takk for tålmodigheten!

Etter en fantastisk start, og oppslag i VG i går (s.24) jobber vi nå på spreng for å følge opp forespørsler, moderere vurderinger og implementere nye forslag fra alle dere der ute.

Teamet bak Legelisten.no har alle fast jobb ved siden av, og vi må jobbe helger og sene kvelder for å gjøre Legelisten.no til et nyttig sted for både fastleger og pasienter. Dersom dere har tilbakemeldinger kan dere sende mail til post@legelisten.no. Vi kommer til å samle ofte stilte spørsmål under "Om oss" og følge opp henvendelser så snart vi har kapasitet.

Vi takker for den ...

Hva vil vi Legelisten.no skal være?

Er du fornøyd med fastlegen din? Eller er du lei og oppgitt og ønsker å finne deg en ny lege? Det finnes over 4000 fastleger i Norge og veldig mange av dem er veldig gode. Fastlegeordningen er en av de best likte offentlige tjenestene i Norge i dag. Flinke leger kombinert med valgfrihet til å velge den legen man selv ønsker, er trolig noe av forklaringen på hvorfor fastlegeordningen er så godt likt.

Men ikke alle er like fornøyde med fastlegen sin. Og av og til er man nødt til å finne en ny en hvis man for eksempel ...

Hurra, vi er live!

Etter måneder med sene kvelder, møter med norsk byråkrati, frustrasjon og entusiasme er vi live! Nå kan vi endelig hjelpe hverandre å finne gode leger. Vi krysser fingrene og håper du liker resultatet. Kankje legger du også inn vurdering av leger du har vært hos?