Jæren Legesenter

Kjøpmannsbrotet 5 4351 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Jæren Legesenter

Ikke å anbefale

Lege: Andrea Tapken Skrevet

Jeg er enige med alle her som skriver at hun har alltid dårlig tid og viser det skikkelig med kroppsspråk. Når jeg er hos henne glemmer jeg alt det jeg ville spørre og går ut veldig usikker. Hun ser en bra person ut men må skikkelige forandre seg litt i forhold til pasientene. Ps: skal bytte snart.

God hjelp

Lege: Håvard Ims Skrevet

Jeg har bare gode ting å si om dr Ims. Han virker sympatisk og interessert. Han prøver å finne løsninger som passer deg.

Ikke fornøyd

Lege: Håvard Ims Skrevet

Blir ikke tatt på alvor her. Sitter igjen med at du føler deg litt dum for at du i det hele tatt kontaktet legen. Lite forståelse for utbrenthet og psykisk sykdom.
Gjør lite undersøkelser. Ung, uerfaren og usikker?

Et menneske på riktig plass,,

Lege: Kåre Horpestad Skrevet

Ærligtalt:-
Har vært min fastlege siden desember 2013, og veldig trist å måtte bytte i dag pga flytting! Hadde to gode leger før ham, men han er min favoritt. Han er kjempedyktig og kan jobben sin veldig godt, engasjert, tar seg tid og forklarer om saken, lyttende, aldri sur ...
Jeg liker ham som person og har stor respekt for ham som lege, og ønsker ham lykke til videre:)

100% anbefales
Nå har han kun min plass ledig, håper at du rekker den:)

Helt topp lege

Lege: Andrea Tapken Skrevet

Hun er grundig, går rett på sak og er hun i tvil sender ho deg til spesialist
Ventetid er vel et resultat av hennes grundighet og hun har full kontroll på tidligere plager og spør gjerne om disse om jeg ikke nevner dem selv