Jæren Legesenter

Kjøpmannsbrotet 5 4351 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Jæren Legesenter

Helt topp lege

Lege: Andrea Tapken Skrevet

Hun er grundig, går rett på sak og er hun i tvil sender ho deg til spesialist
Ventetid er vel et resultat av hennes grundighet og hun har full kontroll på tidligere plager og spør gjerne om disse om jeg ikke nevner dem selv

Den beste legen ever.

Lege: Kåre Horpestad Skrevet

Finnes ingen bedre. Forstår meg som pasient og gjør alt for pasienten alltid god tid. Forståelsesfull.

Fantastisk

Lege: Tore Michelsen Skrevet

Hjelpsom,flink,grundig,bra støtte.han tar deg skikkelig på alvor.og ønsker å hjelpe best mulig.veldig dyktig med psykiske lidelser også

Verste legen jeg har hatt!

Lege: Andrea Tapken Skrevet

Synes hun er veldig kald, kan t.o.m sitte å le de gangene jeg har grått fordi jeg har vært lei meg. Fremstår som lite villig til å hjelpe. Uinteressert i deg som pasient. Snakker i munnen på deg, har ikke øyekontakt, stirrer på pc skjermen. . Haster seg gjennom legetimen HVER gang. Får såvidt spurt om det jeg lurer på før hun reiser seg opp og er "ferdig". Fraråder å ha henne som lege

Ikke intressert i å hjelpe

Lege: Andrea Tapken Skrevet

Aldri møtt en så lite hjelpsom lege før. Ville ikke høre eller utføre normale tester (blodprøver osv). Når jeg fortalte henne om mitt så lo hun av meg. Dette er ikke akseptabelt! Ingen tillitt til henne så jeg kommer til å bytte lege med en gang!