Jæren Legesenter

Kjøpmannsbrotet 5 4351 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Jæren Legesenter

En drøm av en lege !!!!

Lege: Kåre Horpestad Skrevet

Endelig fant jeg en som ser MEG som pasient. Forstår sykdomsbilde,hjelper deg,forklare,lytter tar seg god tid. Horpestad sitter ikke med pc å skriver.Han ser deg . Tusen takk for at det finnes en dyktig lege !!!!

Flink !!!!

Lege: Andrea Tapken Skrevet

Hele familien går til Andrea siden vi flyttet til Klepp kommune i 2007. Er ganske fornøyde. Flink, snill og profesjonell.

Dyktig lege!

Lege: Andrea Tapken Skrevet

Flink til å se sammenhenger, sette seg inn i sykdomshistorikk og komme med gode løsninger. Engasjert.

Beste fastlege

Lege: Kåre Horpestad Skrevet

Har hatt 4-5 fastleger før han. Ingen av de før kan måle seg med han. Han er faglig dyktig, engasjert med egen evne til å lytte til sine pasienter.

Ingen av mine tidlige fastleger sjekket ut fare for diabetes 2 selv om jeg tilhører høyrisiko gruppe.
Dette var noe av det første han gjorde.

Viktig ressurs for legesenteret for fremtiden. Ung men kommer til å bli bare mer dyktig med årene.

Merker han har det mer travelt nå enn før. Tillrettelagt arbeidsmengde er viktig.

Dyktig.

Lege: Tore Michelsen Skrevet

En flott lege som er forståelsesfull og lytter til pasienten. Er flink med barn og gir mye av seg selv.
Tar pasienten på alvor og er rask i behandling/ videresendelser.
Oppfører seg menneskelig og ikke som en bedreviter som mange andre!
Jeg har byttet en del fastleger, men jeg har aldri vert så fornøyd som med Tore Michelsen. :)