Helsetorget DA

Vestre Torggt. 8 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Helsetorget DA

Har byttet lege!

Lege: Eli Trefall Skrevet

Veldig dårlig opplevelse med denne legen og har etter fem år innsett at jeg må bytte lege, da jeg etter hvert besøk hos Trefall bare føler meg verre. Hun ser deg ikke inn i øynene, virker empatiløs og arrogant, jeg føler ikke at hun tar meg på alvor. Ofte tar hun andre telefoner midt i timen min og snakker om andre pasienter foran meg, som om jeg ikke er tilstede. Hun bruker mye "fagspråk" uten å forklare seg. Hun utfører det jeg ber henne om (undersøker, tar prøver, skriver sykemelding, osv.) men ikke uten at jeg føler jeg har gjort noe "galt" fordi jeg er syk! Også vanskelig å få time og mye venting. Det eneste som er positivt er at legekontoret ligger sentralt til.

Meget god

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

Historisk har jeg aldri hatt behov for besøk hos fastlege og jeg har derfor ikke mye å sammenligne med. Når jeg først fikk behov var han jovial, rask, betryggende/beroligende, særiøs og lyttende. Jeg fikk også beskjed om at dersom jeg ikke fikk svar på blodprøvene så var alt i orden. Kjetil sendte senere uoppfordret et brev om at blodprøvene var normale og at jeg ikke trengte å bekymre meg inntil videre. Slik oppfølging er gull verdt slik at man slipper å gå i uvisshet.

Han gjorde det han kunne på legekontoret og henviste meg til dyktige spesialister innenfor felt han ikke kunne ta på legekontoret der og da.

Den beste:)

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

Har hatt ham som fastlege i 10 år og kommer ikke til å bytte, selv om det av og til er upraktisk i forhold til der jeg bor.
Han er lytter, betrygger, har humor og jeg føler meg alltid ivaretatt. Men merker at han er populær, for alltid litt mer forsinkelser og ventetid nå enn for 10 år siden:( men det er glemt når man kommer inn:) Skulle holdt han hemmelig:)

Veldig dyktig

Lege: Unni Aanes Skrevet

Hadde Unni Aanes som min fastlege i Bergen i flere år og jeg opplevde henne som veldig profesjonell og dyktig. Hun tok seg alltid god tid til å lytte før evnt undørsøkelse og tok seg generelt god tid til meg som pasient. Absolutt å anbefale!

Flink lege

Lege: Marit Serine Robbestad Skeie Skrevet

Hun lytter, man føler at man blir godt ivaretatt, og at hun tar gode faglige vurderinger. Jeg vil anbefale henne som fastlege.