Helsetorget DA

Vestre Torggt. 8 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Helsetorget DA

Duktig läkare och tar mig på allvar

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

Att möta den norska fastlegeordningen för förste gång var väldigt annorlunda från vårdcentralerna i Sverige. Jag fick byta 2 gånger för jag hamnade hon Kjetil som var duktig och effektiv. Han lyssnar alltid, är trevlig och seriös. Väldigt nöjd och om jag inte skulle flytta hade jag aldrig bytt fastlege igen.

Omsorgsfull og dyktig lege!

Lege: Marit Serine Robbestad Skeie Skrevet

Jeg har brukt Marit som lege i 15 år. Hun tar seg alltid tid til å lytte, og tar meg på alvor. Jeg opplever henne som smilende og imøtekommende. Hun har henvist meg videre til spesialister når det har vært nødvendig. Føler meg godt ivaretatt!

Dyktig, lyttende og bruker tid hvis det trengs

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

Han har vært særdeles flink under utredelse av min kompliserte og sammensatte diagnose. Er ikke redd for å innrømme at han ikke vet alt og henviser da til spesialist. Var hos mange leger på Volvat over mange år som bare gav meg piller. Hagerup var den eneste som henviste til de rette spesialistene.

Praktisk, løsningsorientert og hjelpsom lege!

Lege: Eli Trefall Skrevet

Som mor til snart tre barn er det en stor trygghet å ha Eli Trefall som fastlege! Er barna syke kan jeg ringe samme morgen å få time. Hun tar ALLTID meg og mine barn på alvor!
Første gangen mitt første barn hadde øyebetennelse tok hun seg god tid og forklarte praktiske måter jeg kunne gi medisinen på (ikke lett å få dråper inn på et lite øye som knipes igjen når man av og til bare er en voksen tilstede).
Jeg har jo alltid en god grunn for å oppsøke lege, og når jeg kort forklarer de medisinske problemene jeg har med, så sjekker hun alltid alt som er relevant for sykdommen!
Hun gir medisin og sykemelding når det er grunnlag for det, og gir gode råd og veiledning når det ikke blir ansett som nødvendig med medisin og sykemelding.

Jeg har stolt på hennes vurderinger i mange år, og fortsetter med det!

Lite empatisk lege

Lege: Eli Trefall Skrevet

Jeg var hos denne legen for noe jeg var svært bekymret for. Fikk dårlig behandling, samt at hun var arrogant. Hun brukte i tillegg språk som: "dersom .... skjer blir det bare lapskaus". Dette er upassende språk da jeg som pasient var bekymret og redd fra før. Jeg fikk en privat henvisning utenfor legekontoret, og da virket hun fornærmet. Jeg har byttet fastlege.