Helsetorget DA

Vestre Torggt. 8 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Helsetorget DA

Alltid dårlig tid og mangler empati

Lege: Eli Trefall Skrevet

Det tar som regel mist 5 uker å få time hos denne legen, og når du endelig får time må du regne med å vente lenge på venterommet.
Når du først kommer inn møter du en lite imøtekommende lege som dessverre ikke tar seg tid til å lytte. Hun er ikke spesielt interessert i å løse problemet og det kan virke som hun mangler empati.

Veldig dyktig lege

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

Han har vært fastlegen min i mangfoldige år, og har nøstet opp i et komplisert sykdomsbilde. Han henviser videre om han er i tvil og tar seg tid til å lytte og undersøke. Kommer aldri til å bytte lege selv om det er et stykke vei fra der jeg bor.

kjempeflink lege

Lege: Marit Serine Robbestad Skeie Skrevet

lytter og er veldig forståelsesfull. aldri hatt noen problemer, tvert i mot føler jeg meg alltid hørt og hun har hjulpet meg med det jeg har kommet med henne til med én gang. lite ventetid, superbra internett-løsning hvor man kan bestille resepter og nye timer.
hun er kanskje ikke den mest strålende personen i verden, men hun er profesjonell, dyktig og jeg føler meg veldig trygg med henne som fastlege.

Forferdelig å bytte fastlege fra Hagerup

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

Eg flytta og måtte bytta fastlege.. Det var ein klassisk: "du veit kva du har, men ikkje kva du får" situasjon. Og seinare erfaringar gjer at eg, om mogeleg, set enda større pris på Kjetil Hagerup som lege. Han høyrer etter, han vurderer, han seier frå og han er fagleg sterk. Med andre ord: han kan bidra til å trygge i usikre situasjonar.

Arrogant lege

Lege: Eli Trefall Skrevet

Jeg har hatt denne legen som fastlege i flere år, men valgte å skifte. Årsaken til dette er at min opplevelse av legen er at hun er veldig arrogant. Hun ser ikke pasienten, hun lytter ikke til det pasienten har å si og hun følger ikke opp avtaler. I tillegg må man som regel vente veldig lenge på legekontoret, før en kommer inn til legen. Dette er bare noen av årsakene til at jeg valgte å skifte fastlege.