Helsetorget DA

Vestre Torggt. 8 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Helsetorget DA

Arrogant lege

Lege: Eli Trefall Skrevet

Hun virker nedlatende i sin kommunikasjon, og ikke spesielt interessert i å lytte. Fikk en dårlig opplevelse i forhold til min fastlege på Helsetorget

Dårlig tid

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

Han er empatisk og lyttende, men har altfor lite tid. Skriver i journal i stedet for å være til stedet i samtalen.

Super

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

Han tar alle ting på alvor og gjør grundige undersøkelser for å finne ut av ting, og henviser gjerne videre om det er noe han ikke finner ut av. Beste legen jeg har hatt.

Alltid dårlig tid og mangler empati

Lege: Eli Trefall Skrevet

Det tar som regel mist 5 uker å få time hos denne legen, og når du endelig får time må du regne med å vente lenge på venterommet.
Når du først kommer inn møter du en lite imøtekommende lege som dessverre ikke tar seg tid til å lytte. Hun er ikke spesielt interessert i å løse problemet og det kan virke som hun mangler empati.

Veldig dyktig lege

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

Han har vært fastlegen min i mangfoldige år, og har nøstet opp i et komplisert sykdomsbilde. Han henviser videre om han er i tvil og tar seg tid til å lytte og undersøke. Kommer aldri til å bytte lege selv om det er et stykke vei fra der jeg bor.