Brumunddal Legesenter

Nygata 22A 2380 Brumunddal

Siste vurderinger av behandlere ved Brumunddal Legesenter

Kjempe og hyggelig lege

Lege: Navnit Singh Rattan Skrevet

Vi var litt skuffet med de legene vi hadde tidligere, og satset på ny. Første gang vi traff Navnit var når vår 3åring trengte en vurdering på huden sin. Lege tok en bra vurdering på det han var sikkert på, og sendte til nærmere inspeksjon til lege som spesialiserer seg på dette i sted for å bare skrive noen medikamenter som ikke nødvendigvis var riktig (som gjort annen fastlege vi hadde)

Vår sønn hadde det veldig rolig med lege, og det var beste indikator. Vi opplevd lege som veldig positiv og at han bryr om deg og din problem.

Navnit var også utrolig flink med kommunikasjon gjennom helsenorge med raske svar, og fant ut en ledig time i slutt av fredag som passet oss best.

Anbefales på det sterkeste!

trygg å kunskapsrik

Lege: Brian Zamel Skrevet

Lege som virkelig tar tak i problemet å vil løse det på beste måte for pasienten god komunikasjon flink til å forklare anbefaler mvh [Navn fjernet av moderator]

Grundig og omsorgsfull

Lege: Siri Kristin Engebretsen Skrevet

Kan bli vel lang ventetid på oppsatt time, men når jeg først er inne er hun "spot on" og godt forberedt. Kan bli mer nøye med resepter, utløpsdato og A og B.
Kunne tenkt meg å vite om ferie og fridager pga lang telefonkø.

En god lege!

Lege: Siri Kristin Engebretsen Skrevet

Jeg føler meg godt ivaretatt når jeg er hos Siri. Hun har alltid tid til å høre på hva du har å si. Hun er alltid forsinket, men heller det enn en som ikke har tid til deg

Utilgjengelig,

Lege: Siri Kristin Engebretsen Skrevet

svært utilgjengelig. Datteren min på under 1 år ble veldig syk med høy feber, dårlig allmentilstand som forverret seg, hvor jeg hele tiden fikk beskjed av legekontoret at fastlegen ville ringe meg opp igjen. Dette gjorde hun aldri, derimot ventet hun til det var stengt å ba meg kontakte legevakt i stedet. Hun følger dårlig opp på prøver m.m og tar betalt via ekonsultajson for at du selv må følge det opp. Hvis ikke ser hun ikke en gang på blodprøvene. Dette har hun sagt selv. Ofte har jeg en opplevelse av at hun ikke lytter eller er interessert i det jeg sier, hun har bestemt seg på forhånd, og virker å lene seg fullt og helt på statistikk/risikogrupper i vurderingene sine, slik at opplevde symptomer får lite eller ingen plass. Nylig var jeg der å ble aldri ropt opp. Når jeg spurte sekretærene fikk jeg vite at hun hadde forsøkt å rope meg opp en gang, noe som umulig kan ha vært tilfelle. Satt der i 1 time, hun var ikke ute en eneste gang å hentet inn andre pasienter heller. Viste seg at hun bare hadde dratt hjem.. måtte likevel selv betale for «ikke møtt».