Kalfaret Legesenter DA

Kalfarveien 20 5018 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Kalfaret Legesenter DA

Henviser ikke til abort

Lege: Barbara Merethe Gillow Skrevet

Henviser ikke til abort, noe som skapte mange problemer og rot for meg.
Ellers veldig hyggelig dame, som jeg i starten følte lyttet til problemer og ikke skyntet seg videre til neste pasient. Med tiden føler jeg meg mer og mer ikke tatt seriøst og opplever i stor grad mangel på kunnskap med mye blaing i bøker/på nettet. Har derfor skiftet fastlege nå.
Ellers er det lang ventetid, med mindre man overdriver ekstremt og får hastetime.

Ingen vilje til å lære

Lege: Barbara Merethe Gillow Skrevet

Både jeg og en av mine foreldre har Gillow som fastlege og jeg føler jeg ikke blir trodd med problemene mine. Må gå til en privatlege i tillegg bare for å få melatonin som hjelper meg å sove og andre resepter da hun sier at hun ikke har nok kunnskap om de, men samtidig viser ingen vilje til å lære om medisinene eller sykdommen min.

Spesielt dyktg, grundig,hyggelig

Lege: Knut-Arne Wensaas Skrevet

Alt er meget bra, den beste legen jeg har hatt. Kunne godt vært kortere ventetid, men har jeg hatt behov for time raskt, har jeg fått det. Alle på kontoret er hyggelige og yter god service. Fin atmosfære. Greit med betalingsautomat

Flink lege

Lege: Knut-Arne Wensaas Skrevet

Lege som er flink til å tenke på helheten og å se sammenhenger. Ikke bare det ene spesielle problemet når det behøves. Informativ og grei, tillitsvekkende og meget dyktig! Blir godt tatt imot selv om han har det travelt. Tar seg god tid, og flinnk til å lytte. Føler meg kjempeheldig som har han til fastlege.

Jeg kan aldri få en bedre lege

Lege: Knut-Arne Wensaas Skrevet

Dette er en lege du kan føle deg trygg hos. Han ser deg. Jeg vil føle meg trygg på at dersom det er noe alvorlig i veien med meg blir jeg fulgt opp grundig og med høy faglig innsikt/ erfaring . Meget tillitsskapende. Her må en og påvente noe ventetid, det tar jeg med! Han tar seg tid til sin pasient. Jeg vil aldri bytte lege