Kalfaret Legesenter DA

Kalfarveien 20 5018 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Kalfaret Legesenter DA

Jeg kan aldri få en bedre lege

Lege: Knut-Arne Wensaas Skrevet

Dette er en lege du kan føle deg trygg hos. Han ser deg. Jeg vil føle meg trygg på at dersom det er noe alvorlig i veien med meg blir jeg fulgt opp grundig og med høy faglig innsikt/ erfaring . Meget tillitsskapende. Her må en og påvente noe ventetid, det tar jeg med! Han tar seg tid til sin pasient. Jeg vil aldri bytte lege

Veldig fornøgd

Lege: Barbara Merethe Gillow Skrevet

Gillow er en av de beste legene jeg har møtt(og jeg har vært innom mange). Mitt første møte med henne var etter langvarige plager med angst og depresjon. Hun opptrådde profesjonelt og var god til å lytte og satte seg så grundig inn i situasjonen min gjennom undersøkelser og spørsmål da hun skulle skrive henvisning videre til psykolog, at det i seg selv var en god behandling. Ved senere timer jeg hadde hos henne spurte hun alltid hvordan det gikk psykisk, selv om det ikke var grunnen til at jeg var der.

Ikke begeistret

Lege: Barbara Merethe Gillow Skrevet

Kan ikke anbefale å velge Gillow om du er kvinne, spesielt ikke ung kvinne. Lav faglig kompetanse (mye oppslag på pc) og lite oppdaterert på utvikling i fagfeltet. Opplevde å fort bli mistenkt for psykiatrisk sykdom (depresjon/angst/atferdsproblem) fordi jeg stod på mitt og ønsket utredning for stoffskifte hos spesialist. Ble ikke hørt, byttet fastlege, ble hevist til spesialist og stoffskiftesykdom påvist 3 mnd etter.

Veldig Fornøyd

Lege: Barbara Merethe Gillow Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Merethe som lege. Hun er omsorgsfull og lytter faktisk til det jeg sier. Føler at hun tar meg serriøst (noe jeg har sliti med hos andre leger).
Hun virker til å bry seg og er veldig flink til å følge opp.
Det stemmer nok at det kan være noe ventetid, men det er helt klart verdt det.

Reservasjonslege

Lege: Barbara Merethe Gillow Skrevet

Stort sett dyktig allmennlege, som har svart at hun IKKE henviser til abort selv (en av de andre legene på senteret må gjøre det).