Legesenteret Olav V`s gate

Olav V`s gate 13 4005 Stavanger

Siste vurderinger av Legesenteret Olav V`s gate

Uinteressert og lite undersøkende/spørrende lege.

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

Jeg var hos denne legen ved en anledning da jeg hadde problemer med både rus og en infeksjon i kroppen. Han var lite spørrende og undersøkende, ikke særlig imøtekommende og tok seg lite tid til å høre på det jeg sa, og sendte meg kun videre til apoteket, som han mente skulle hjelpe meg videre. Kan hende rusproblematikk ikke er hans største fagfelt, og det kan jeg forstå, men hjelpen jeg mottok for infeksjonen i kroppen ble jeg svært skuffet over. Gikk heller til legevakten, der jeg fikk den hjelpen jeg trengte.

Anbefales ikke...

Lege: Lene Sunniva Kvam-Johannessen Skrevet

Hatt henne som fastlege noen år. Hun har alltid dårlig tid. Er ofte utilgjengelig,og jeg får inntrykk av at hun ikke bryr seg. Bytter fastlege umiddelbart.

Ikke fornøyd

Lege: Sigmund Worsøe Berg Skrevet

Meget arrogant type. Veldig forutintatt. Fikk følelse av å bli hengt ut da jeg stilte kritiske spørsmål.

Trygg og imøtekommende

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

Det tar litt tid å bli kjent og fortrolig med en ny lege. Helgøy vil det beste for pasienten sin. Han tar seg god tid, men tar kanskje litt for lite initiativ til å undersøke for å skape trygghet, men så er det egentlig bare å spørre.

Rom for forbedring

Lege: Saadiya Javid Skrevet

Et slitent legekontor som samvarer med servicen. Lever ikke på tid (vet ikke om det er legen eller personalet). Bestilte time tidlig en dag fordi jeg hadde en viktig avtale, 30 min etter avtale kommer legen til lokalene, ikke engang en unnskyldning.