Stavangerdoktoren

St. Olavs gate 6 4005 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stavangerdoktoren

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Julie Olimstad Skrevet

Fantastisk lege. Dyktig, empatisk, grundig, lyttende- er mektig imponert. Julie har virkelig betydd en forskjell for min mor på 88, som jeg alltid følger når hun skal til time, og har selv satt meg på venteliste hos denne fremragende legen. En modell til etterligning.

Utrolig dårlig opplevelse

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

Fremstår som utrolig overlegen. Så ikke opp da jeg kom inn i rommet, ingen hei, ingen håndtrykk, ingen "hva kan jeg hjelpe deg med?", eneste han sa var: ja, hva er det du lurer på?, mens han så på pc-en. Vanskelig å snakke med, tok ikke problemene på alvor og virket som om alt han ville var å ha meg fortest mulig ut av rommet. Fremstod som uprofesjonell og usikker. Ventet i tillegg i overkant av 1,5 time etter avtalt tid.

Trygg og dyktig.

Lege: Julie Olimstad Skrevet

Julie fremstår som faglig dyktig, handlekraftig og empatisk. Hun har virkelig møtt meg i en sårbar situasjon. Julie har virkelig hjulpet meg både medisinsk og emosjonelt.
Hun gir mer enn vi kan forvente.

Pålitelig, kunnskapsrik og effektiv

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

Fikk tildelt Helgøy da han startet ved legekontorer, og jeg har fra dag en vært svært fornøyd og blir kjempegodt fulgt opp. Stort sett er det hyggelige folk og ved kontoret, men i hans fravær har jeg måtte ha konsultasjon hos andre leger der. Jeg opplever Helgøy som den aller dyktigste ved kontoret. Ved konsultasjoner forsøker jeg å holde meg innenfor den tiden jeg har fått tildelt, og det krever jo at legene er flink å lytte, vurdere og konkludere. De har jo ingen lett jobb og sykt mange oppgaver blir dyttet på fastlegenes stillingsinstruks, nåværende helseminister gjør det overhodet ikke enklere, min oppfatning er at hun vingeklipper legene mer og mer. På tross av dette opplever jeg at Helgøy får ting gjort, jeg blir sett og han har funnet ut av ting som jeg i årevis har slitt med. Jeg opplever at han allerede før han spør hvordan det går har oppfattet hva som er galt. Det kaller jeg å lytte på høyt nivå. Der eneste jeg har å utsette er telefonkøen når man må ringe inn til resepsjonen. Da hører man alltid «du blir satt i kø», det er dessverre ofte slik på de fleste legekontorer av en eller annen grunn. Men tilbake til Helgøy: Jeg er super fornøyd!!

Flink

Lege: Saadiya Javid Skrevet

Hun er flink til å teste og undersøke, kontakte spesialister og ha flere leger til å vurdere under legetimen. Jeg er svært fornøyd hver gang. Ja! Hun viser lite omsorg men heller det og få raskt behandling enn at legen ikke kommer med noe konklusjon. Hun tar deg på alvor.