Legesenteret Olav V`s gate

Olav V`s gate 13 4005 Stavanger

Siste vurderinger av Legesenteret Olav V`s gate

Rolig, hjelpsom og proff lege

Lege: Sigmund Worsøe Berg Skrevet

Blir møtt på en god måte og opplever å få god hjelp av legen. Legen kommuniserer bra og lytter til meg. Han kommer med forslag til undersøkelser og oppfølging, noe jeg tolker som at får med seg hva jeg sier.

Flink, nøye og følger opp

Lege: Sigmund Worsøe Berg Skrevet

Veldig hyggelig og behagelig lege. Tar alle henvendelser seriøst. Lytter og er en behagelig person.
Han er faglig oppdatert og følger nøye opp pasientene sine.

Bedre fastlege enn finner du ikke!

Lege: Thusjanthy Yogalingam Skrevet

Thusjanthy er en utrolig dyktig lege! Hun er empatisk, hjelpsom og tar deg seriøst! Jeg er imponert over den medfølelsen og kunnskapen hun utviser i en hektisk hverdag. Veldig flink til å følge opp på blodprøver evt andre ting.

Anbefales på det sterkeste !

Lytter til pasienten.

Lege: Saadiya Javid Skrevet

Vennlig og hjelpsom.Føler at hun lytter og tar meg alvorlig.
Flink til å videresende til spesialist om nødvendig.

Uinteressert og lite undersøkende/spørrende lege.

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

Jeg var hos denne legen ved en anledning da jeg hadde problemer med både rus og en infeksjon i kroppen. Han var lite spørrende og undersøkende, ikke særlig imøtekommende og tok seg lite tid til å høre på det jeg sa, og sendte meg kun videre til apoteket, som han mente skulle hjelpe meg videre. Kan hende rusproblematikk ikke er hans største fagfelt, og det kan jeg forstå, men hjelpen jeg mottok for infeksjonen i kroppen ble jeg svært skuffet over. Gikk heller til legevakten, der jeg fikk den hjelpen jeg trengte.