Stavangerdoktoren

St. Olavs gate 6 4005 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stavangerdoktoren

Stresset og ingen omtanke

Lege: Saadiya Javid Skrevet

Stresset med å bli ferdig med meg. Spurte om jeg ville sykemeldes eller ville ha sovetabletter, da alt jeg egentlig trenger er å bli henvist til psykolog. Spurte hva jeg trodde plagene mine skyldtes - hadde jeg visst det hadde jeg aldri dratt til legen. Reiste seg opp flere ganger mens jeg forklarte plagene mine for å vise meg ut. Lyttet ikke i det hele tatt, virket som hun bare ville få inn neste pasient for å bli ferdig med dagen. Elendig lege og elendig legesenter, anbefales IKKE.

Not very good experience with Dr.Bjarte

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

My own GP had free the day I need to see a doctor and therefore and Dr.Bjarte as a temporary GP for that day. Not a very nice experience, he seems so busy to finish the conversation and usually won’t let me finish with my questions. His attitude was a bit arrogant, I don’t know if that is just that day or he is actually like that.

Anbefalt ibux til gravid dame

Lege: Saadiya Javid Skrevet

Hun spurte meg om jeg tar ibux men hadde visst at jeg har gravid. Hun bør sjekke alle medesin at gravide kvinner kan ta eller ikke. Det er best for oss som er gravid og fosteren men også for hennes egen bestandighet. Bare konstruktiv kritikk her.

Føle meg godt ivaretatt

Lege: Thusjanthy Yogalingam Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med å ha Thusjanty som fastlege. Hun er flink, god å kommunisere, snill og effektiv. Har hatt mange forskjellige grunner til å møte, og hver gang har hun løst problemene effektivt med god oppfølging.

Vennlig og forståelsesfull.

Lege: Lene Sunniva Kvam-Johannessen Skrevet

Føler meg alltid veldig godt ivaretatt. Samme med sønnen mi, som har samme fast lege. Veldig dyktig og vennlig.