Østerås Legekontor

Otto Ruges vei 80 1361 Østerås

Siste vurderinger av behandlere ved Østerås Legekontor

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ragnar Rabe Skrevet

Har hatt Rabe som lege i mange år. Veldig fornøyd med han.Føler meg godt ivaretatt.Empatisk og lyttende.

Anbefaler ikke

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Din behov for hjelp er ikke i prioritet. Det er mulig at du får ikke hjelp når det trenges. Jeg traff slik behandling to ganger og nå bytter jeg lege.

Effektiv, trygg, tilgjengelig

Lege: Ragnar Rabe Skrevet

Fantastisk fastlege både for meg og min sønn. Kan virke travel, men har god oversikt og er effektiv og direkte. Lytter godt, empatisk. Tar seg ALLTID tid når det trengs, og forklarer godt. Spør alltid om jeg har fått snakket om alt jeg ønsket før han avslutter timen.
Viderehenviser/tar kontakt med sykehus/ekspertise ved behov. Rask med papirarbeide osv.
Det kan være litt venting, men det er det verdt. Og jeg har alltid fått akutt "innimellomtime" ved behov.

Helt ok fastlege

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Byttet fastlege til Kristin. Hun er hyggelig, men har ellers ikke gjort et spesielt bra inntrykk. Ble informert om noe av henne som ikke stemte i det hele tatt, og sitter igjen med inntrykk av at hun ikke har veldig god kontroll.. var heller ikke spesielt fornøyd med legekontoret, så jeg bytter nokk fastlege igjen

Min beste lege, ever

Lege: Mariann Rakova Mathiesen Skrevet

Ikke bare er hun en dyktig lege med utrolige kunnskaper, men hun hører faktisk hva pasienten sier. Hun har evnen til å forklare i lett forståelige ord