Østerås Legekontor

Otto Ruges vei 80 1361 Østerås

Siste vurderinger av behandlere ved Østerås Legekontor

Min beste lege, ever

Lege: Mariann Rakova Mathiesen Skrevet

Ikke bare er hun en dyktig lege med utrolige kunnskaper, men hun hører faktisk hva pasienten sier. Hun har evnen til å forklare i lett forståelige ord

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Are Kongshaug Skrevet

Tålmodig lytter, som gjør sitt beste for å finne frem til gode løsninger. Behagelig og dyktig lege som jeg kan anbefale.

Ingen hjelp å få

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Ble ikke trodd, selv ikke etter jeg hadde vært lagt inn på sykehus fikk jeg noe forståelse. Fikk høre «det kunne vært verre». Anbefaler ikke.

Fantastisk

Lege: Mariann Rakova Mathiesen Skrevet

Hun har vært min fastlege i 32 år. Alltid tatt seg tid til meg og mine små og av og til større problemer. Noen ganger kommer jeg ikke inn til avtalt tid, men hva gjør vel det da jeg føler meg ivaretatt på alle måter uansett. Jeg gruer meg virkelig til hun går av med pensjon....ingen kan erstatte henne. Heia dr Mariann. 😍

Omhyggelig, Omsorgsfull, Oppmerksom

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Mowinckel tar meg som pasient alvorlig, og jeg trenger aldri uroe meg for at hun misforstår eller syns jeg overdriver ... Hun forstår at helse angår hele mennesket. Hun er nøyaktig og effektiv, men tar seg også tid til å berolige og oppmuntre. Jeg syns jeg er heldig som har fått Mowinckel som min fastlege.