Østerås Legekontor

Otto Ruges vei 80 1361 Østerås

Siste vurderinger av behandlere ved Østerås Legekontor

Meget fornøyd med Caroline som fastlege

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Caroline har vært min fastlege i tre år. Hun er faglig dyktig og effektiv. Caroline har min fulle tillitt som fastlege, har beholdt henne etter at jeg flyttet til Oslo.

Stresset/sint

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Stiller diagnose før halvparten av symptomene er kjent. Tar deg ikke seriøst og gjør ikke jobben sin skikkelig. Skjelver mye og dette gjør det ubehagelig ved enkelte undersøkelser og prosedyrer der det trengs en stødig hånd. Gjør halve jobben, kjefter fordi man bruker opp hennes tid og tar betalt for alt.

Dr. Quik fix!

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Diagnosen var tatt før jeg hadde rukket å sette meg i stolen. Var ikke interessert i å undersøke eller spørre så mye. Manglet sosiale antenner og evnen til å kommunisere. Verste legen jeg har vært hos. Heldigvis er det mange andre flotte leger på Østerås som har evnen til å møte sine pasienter. Dr. Mohwinkel har litt å lære fra de andre.
Anbefales ikke!

God kompetanse, og meget forstårelsefull

Lege: Torfinn Kleive Skrevet

Har hatt Dr kleive siden jeg var liten, han tar seg tid og ingen spørsmål er dumme. Utrolig proff. anbefaler Dr kleive

Trygg og omsorgsfull

Lege: Torfinn Kleive Skrevet

Føler en trygghet hos Kleive, føler han er oppriktig interessert i at jeg skal ha det bra: rask og god oppfølging, alltid hyggelig.