Østerås Legekontor

Otto Ruges vei 80 1361 Østerås

Siste vurderinger av behandlere ved Østerås Legekontor

Tar pasienten på alvor

Lege: Are Kongshaug Skrevet

Byttet fastlege for ikke lenge siden. Har vært hos han noen ganger nå. Lyttende, forståelsesfull og kunnskapsrik. Her blir du tatt på alvor og får den hjelpen du trenger. Empatisk og rolig fremtoning. Han gir deg tid til å forklare problemet, og stiller de riktige oppfølgingsspørsmålene. Anbefales.

Empatisk og dyktig lege

Lege: Are Kongshaug Skrevet

Are er en lyttende og empatisk lege, som ser pasienten som en helhet heller enn en diagnose som skal behandles. Han er faglig dyktig, og samtidig ydmyk om at han ikke kan alt. Vi er i en situasjon med langvarig sykdom der symptomer, medisiner, utredelser og hjelpemidler er dominerende. Midt i alt dette snakker Are om livskvalitet og ivaretagelse av pasienten og familien rundt. Vi føler oss utrolig heldige som har en så dyktig fastlege, og anbefaler ham på det varmeste videre.

Energi og kunnskapsrik

Lege: Are Kongshaug Skrevet

Måtte få ny fastlege og det var et godt bytte. Han har energi og har kunnskap. Følger meg trygg og godt ivaretatt!

Empatisk og flink lege

Lege: Are Kongshaug Skrevet

Sitter igjen med et svært godt inntrykk av Are Kongshaug. Flink og empatisk, lytter til pasienten og hjelper gledelig med det man skulle trenge. Han virker svært kunnskapsrik og engasjerer seg i situasjonen til pasienten. Må si jeg er meget fornøyd med ny lege!

Flink og effektiv!

Lege: Ragnar Rabe Skrevet

Jeg har hat Rabe som fastlege i alle min 22 år og han er svært flink. Jeg er av typen som vil bli undersøkt fort og få de svarene som er å få og her er Rabe helt uslåelig.

Han er flink til å skille det som er viktig fra det som ikke er viktig og hjelper det med stort og smått.

Hvis du forventer å bli vartet opp og dullet med er dette ikke legen for deg. Rabe er effektiv og systematisk. kommer du med et helseproblem gjør han sitt beste for å løse det problemet, ikke mer, ikke mindre.

Den eneste tingen jeg har å prikke på er at man ofte vente lenge for å få vanlig time og en stund på venterommet, men dette antar jeg har mer med organiseringen på legekontoret enn Rabe som lege.

Hvis du vil ha en flink og effektiv lege, er Rabe legen for deg!