Bønes Legesenter

Øvre Kråkenes 115 5152 Bønes

Siste vurderinger av behandlere ved Bønes Legesenter

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Øystein Hetlevik Skrevet

Tar seg alltid god tid til å lytte på
pasienten.Flink til å sende videre til ct,
røntgen hvis det trengs.

Empatisk og forståelsesfull

Lege: Sjur Ottar Reinertsen Skrevet

Har hatt Sjur som fastlege et par år nå og er så fornøyd. Aldri hatt en så flink lege som han. Han ser meg, er forståelsesfull, tar seg tid og er grundig. Han nøler aldri med å henvise videre om det er grunnlag for det. Jeg kommer nok aldri til å bytte fastlege så lenge jeg bor i Bergen.

Og et kjempe skryt til damene i resepsjonen og på laben. Utrolig hyggelige og imøtekommende damer. Her føler man seg trygg og i varetatt på alle måter.

Behagelig, kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Kristin Dale Fehn Skrevet

Kristin er en veldig dyktig lege som gir god behandling. Jeg er svært fornøyd med henne og kan varmt anbefale henne videre.

Best på enkle tilfeller

Lege: Torgeir Hoff Skavøy Skrevet

Hadde lenge god erfaring med denne legen, all den tid det var enkle problemer, f.eks øyebetennelse og barnesykdommer. Men engasjementet i tyngre tilfeller er lik null. Ble sendt fort ut igjen når jeg virkelig trengte en fastlege.

Forståelsesfull og grundig

Lege: Sjur Ottar Reinertsen Skrevet

Har hatt Reinertsen som faslege siden han begynte på Bønes legesenter. Uansett hva jeg kommer for, er han alltid like profesjonell og hjelpsom. Gir raske svar og gode råd videre.
Man føler seg hørt og ivaretatt.

Legesenteret gir kjempegod service, aldri vanskelig å få rask time, og alle er hyggelige og blide.