Bønes Legesenter

Øvre Kråkenes 115 5152 Bønes

Siste vurderinger av behandlere ved Bønes Legesenter

Lyttende—

Lege: Kristin Dale Fehn Skrevet

Behagelig - lyttende- kunnskapsrik- er meget tilfreds med henne, gir meg tid å snakke om mine problemer , som det finnes løsninger på

Lyttende

Lege: Torgeir Hoff Skavøy Skrevet

Han er flink til å lytte. Enkle diagnoser stiller han lett som ørebetennelser og lignende, men han tar seg ikke tid til å finne ut av det som er hakket vanskeligere. Han henviser gjerne, men foretar seg lite selv. Kontorpersonalet er hyggelig og hjelpsomt, men kø og kort betjeningstid gjør at det egner seg best for sykemeldte.

En dyktig lege i møte med mennesker med utviklingshemming.

Lege: Kristin Dale Fehn Skrevet

En fastlege som er flink til å møte mennesker med utviklingshemming, med tolmodighet, respekt og gode samtaler. Hun er grundig, og tar det pasienten kommer med på alvor.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sjur Ottar Reinertsen Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med å ha Sjur som fastlege. Har dessverre flyttet og måtte bytte fastlege. Vurderte lenge å ikke bytte lege, men det er litt stress å ha fastlege i en annen by. Flytter jeg tilbake til Bergen, så vet jeg hvilken fastlege jeg skal velge.

Veldig flink og empatisk lege som lytter og tar seg tid. Han tar deg på alvor uansett om det er fysiske eller psykiske problemer. Det er enkelt å snakke om ubehagelig ting.

Det er også en fordel at det er koselige damer i resepsjonen og på labben :)

Hyggelig og hjelpsom fastlege!

Lege: Sjur Ottar Reinertsen Skrevet

Jeg hadde Sjur som lege i 3 år, og var kjempe fornøyd! Flyttet dessverre og måtte derfor bytte fastlege, hvis ikke hadde jeg fortsatt hatt han! Han er imøtekommende, løsningsorientert, empatisk og hjelpsom. Følte at han tok tak i problemene jeg kom med, og henviste meg videre i tilfeller det var nødvendig. Følte meg lyttet til og at det ikke var noe som man ikke kunne fortelle om. Vil virkelig anbefale han som fastlege!