Bønes Legesenter

Øvre Kråkenes 115 5152 Bønes

Siste vurderinger av behandlere ved Bønes Legesenter

Fantastisk lege

Lege: Torgeir Hoff Skavøy Skrevet

Kommer raskt til time. Er det ting som må sjekkes nøyere fikser han det raskt ved bruk av Haukeland Sykehus. Har bare positive erfaringer

Byttet lege etter to besøk

Lege: Torgeir Hoff Skavøy Skrevet

Jeg har sjelden møtt en mer påståelig og lite lydhør lege. Han visste nøyaktig hva som var galt med armen min. Henvisningen han laget for at jeg skulle få ytterligere behandling var umulig å bruke. Jeg ble bedt om å få tak i en ny en. Så det enkleste var å bytte lege.

Jeg kommer aldri til å gå til en lege på det legekontoret igjen.

Grei lege

Lege: Kristin Dale Fehn Skrevet

Dr. Fehn oppleves som rolig og avbalansert, god til å lytte til det du sier. Når det er sagt vil jeg si at hun er dårligere til å følge opp sine pasienter, og har i løpet av de tre årene som min fastlege blitt erstattet av flere vikarer (ikke alltid like flinke).

Valgte å skifte fastlege da jeg har hatt dårligere opplevelser med kontordamene som roter med timer, lang ventetid på telefon og innblander seg i konfidensielle saker.

God lege

Lege: Sjur Ottar Reinertsen Skrevet

Sjur er en god og hyggelig lege. Familien vår har ham som fastlege for alle og vi er fornøyde med ham. Anbefales både for store og små.

Meget kompetent og imøtekommende

Lege: Kristin Dale Fehn Skrevet

Kristin er bunnsolid i sin praksis og gir deg ikke opp som pasient selv om noe ikke ser ut til å virke. Hun er lydhør og vennlig.
Hun er også rolig og avbalansert og tar den tiden hun trenger med pasienten selv på travle dager.
Et godt samarbeid med legesekretærene gjør også at selve legekontoret føles trygt og imøtekommende mot meg som pasient.
Beste legen!