Bønes Legesenter

Øvre Kråkenes 115 5152 Bønes

Siste vurderinger av behandlere ved Bønes Legesenter

Fantastisk lege

Lege: Øystein Hetlevik Skrevet

Man føler seg alltid velkommen der, og han hører alltid på det du har å si og er flink til å gi gode og mange alternativer til problemet ditt. Jeg føler også jeg får en personlig kontakt med han, noe som gjør det lett å stole på han.

En god lege man kan føle seg trygg på

Lege: Torgeir Hoff Skavøy Skrevet

Dette er en lege med glimt i øyet og han er tilsynelatende utrolig faglig dyktig. Jeg føler meg trygg på at jeg har en knallgod lege som tar meg på alvor.

Han er kjapp i kommentarene og har en behagelig personlighet og mye humor. Det er ikke rart at han får høy score her.

Angående Bønes Legesenter kan jeg si så mye at hvis man ringer når kl er 08.30 blank så får man akuttime ved behov. Ikke akutt ventetid er ca 2 uker.

De i resepsjonen har vært hyggelige og forståelsesfulle med meg, og jeg kan ikke forstå den andre kommentaren på siden her om at de ikke er ytterst hjelpsomme og hyggelige.

Han er også mine barns lege og han er flink og tålmodig.

Han er en faglig god og trygg lege,alltid flink å lytte.

Lege: Øystein Hetlevik Skrevet

Det som er bra,at man føler seg alltid velkommen. Han lar pasienten fortelle først hva det gjelder,og gir innspill ut fra det. Han har alltid god øyekontakt,og går bare inn på dataen når det ttrengs. Han tar alltid kontakt med andre spesialister,ringer Haukelandsleger om råd osv.Han spør alltid hva jeg tenker. Jeg er kroniker og det gjør ekstra godt å ha en lege som kjenner meg godt og bryr seg om både fysiske og psykiske sykdommer. Han kan være veldig ærlig mot meg og jeg likeså,men det gir bare end mere trygghet. Tidligere leger har jeg grudd meg til å gå til.Jeg er storfornøyd.

Dyktig og seriøs

Lege: Sjur Ottar Reinertsen Skrevet

Tar pasienten på alvor, lyttar og er løysningsorientert. Verkar dyktig faglig og er ikkje redd for å henvise vidare. Anbefalast!

Alle kan ha ein dårleg dag.

Lege: Sjur Ottar Reinertsen Skrevet

Eg gjekk til Sjur med ei alvorleg kronisk diagnose som eg har hatt i 20 år. Legen viste lite engasjement eller interesse for mitt handikap. Han sa veldig lite. Han gjorde ingen kroppsleg sjekk eller kom med tilbud om andre behandlingsprogram. Eg satt igjen med ein følelse av å ikkje bli tatt på alvor. Dette syntest eg var veldig spesielt, fordi eg viste fram epikrise/rapport frå spesialist som forklarte problemet i detalj.

Det positive var at han var hyggeleg, lett tiilgjengeleg og gav seg god tid til pasienten.

Å bli møtt med mistillit for eit problem som øydelegger og har øydelagt så mykje i livet mitt ,var rett og slett sårande.