Bønes Legesenter

Øvre Kråkenes 115 5152 Bønes

Siste vurderinger av behandlere ved Bønes Legesenter

Beste fastlege i Byen

Lege: Torgeir Hoff Skavøy Skrevet

Torgeir strekker seg langt for pasientene sine. Uansett hvor mye han har å gjøre, kommer jeg til på dagen om jeg har behov. Noen ganger lurer jeg på om han i det hele tatt tar seg tid til å spise lunsj. Likevel tar han seg god tid.
Ofte har han en morsom kommentar og kan spøke om det meste.
Kontordamen er like hyggelig og hjelpsom. Føler meg alltid godt tatt i mot. Det har blitt litt lengre ventetid de siste årene til timer som ikke er akutte, men ikke mer enn det som er å forvente.
Det eneste negative er at det kan være lang ventetid på telefonen om morgenen og at tidsrommene man kan ringe er noe korte. Det er selvfølgelig ikke noe problem dersom man er så syk at man ikke er på jobb. Men med full jobb er det ikke hver dag det passer at jeg kan ringe legekontoret.

Lyttende og interessert lege

Lege: Torgeir Hoff Skavøy Skrevet

Lytter, er opptatt av å stille rett diagnose. Tar alle henvendelser seriøst, og behandler hvert tilfelle av sykdom som "unikt", både når det gjelder barna og meg. Barna liker ham veldig godt! Er ikke redd for å be en kollega om hjelp dersom han er usikker. Dette er dessverre en sjelden egenskap blant leger.

tillitsfull lege

Lege: Torgeir Hoff Skavøy Skrevet

Han er en behagelig lege. Han tar seg god tid til pasienter og er utrolig flink å følge opp pasienter som trenger det over tid.
Han lytter og hører på det du sier. Han gjør gode og nøye vurderinger.

Faglig dyktighet kombinert med et folkelig vesen.

Lege: Torgeir Hoff Skavøy Skrevet

Faglig dyktig lege som lytter til sine pasienter. Her er det rom for å komme med egne meninger samt å finne de beste løsningene. Toppkarakterer hele veien.
MEN!
Selve legekontoret er et stort nederlag. For å komme i kontakt med legen (telefon/time) må en gjennom nåløyet til de kontoransatte. Dette er ikke lett. En skal være ydmyk for å passere nåløyet. En blir møtt av til tider frekke og svært lite hjelpsomme personer. Trekker ned totalinntrykket!

En lege slik en lege skal være

Lege: Øystein Hetlevik Skrevet

En person med en flott personlighet. Svært kunnskapsrik, samtidig ydmyk for at andre kan bidra med kunnskap. Svært god innlevelse i aktuell problemstilling - med gjennomtenkte forslag til løsning. Sjelden å se en slik kobmbinasjon av egenskaper hos en lege. Jeg har rett og slett ikke funnet noen forbedringspunkter.