Sandefjord Helsepark

Telefonnummer33 44 82 2033 44 82 ...
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Sandefjord Helsepark

Lyttende og flink lege

Lege: Kristin Henden Skrevet

Hun er spesialist i anestesiologi (bedøvelse, avansert smertebehandling, intensivbehandling og akuttmedisin), og pediatri (barnesykdommer) og er dermed den rette til å hjelpe folk som sliter med smerteproblematikk av ulike slag og selvsagt barn som trenger lege. Men selvfølgelig passer hun også som lege til de som har andre plager enn disse også.
Mitt inntrykk av henne er at hun tar folk på alvor, hun lytter og er interessert i å finne løsninger som både hun og pasienten er fornøyd med. Hun er alltid blid og hyggelig.
Jeg føler meg godt ivaretatt og hun tar seg alltid god tid selv om hun ligger etter på timeplanen. Også er det også et stort + at kontoret hennes stadig er pyntet litt, det er mye koseligere enn et sterilt hvitt rom.

Jeg har også blitt tatt godt i mot av de andre som jobber der, både i tlf og når prøver skal taes. At det er litt kø tar jeg med godt humør, synes ikke det er noen grunn til å skjelle og smelle til disse, de gjør sikkert jobben sin så godt de kan under de forutsetninger de har.

Hadde du vært strålende blid hvis du stadig fikk kjeft fordi det f.eks er kø?
Smil til verden så skal du se at du også får et smil tilbake :)

Den mest stessa og minst interesserte legen jeg har vært borte i.

Lege: Kristin Henden Skrevet

Stresset, dårlig tid, gidder ikke høre på deg, aner ikke om hun får med seg det man sier.... Hun virker negativ. Anbefales på ingen måte (kun hatt henne to ganger ifm at vi ble henvist til barnespesialist)

Grunn nok til å bo i Sandefjord

Lege: Hans Jacob Gravdal Skrevet

Fantastisk lege og en flott helsepark. Dr. Gravdal er en hyggelig fyr som lytter og er interessert i å finne gode løsninger. Har flyttet endel rundt i landet de siste 10 årene, og har aldri hatt en bedre fastlege.

Veldig bra! Respekt for denne legen! Topp faglig og service innstilt.

Lege: Hans Jacob Gravdal Skrevet

"Ser" deg som menneske og vil løse problemene sammen med deg, noe som gjør at du som pasient forstår mer om din egen helsesituasjon. Stå på!

Har vært pasient i flere år, byttet dessverre pga flytting.

Beste legen i verden!

Lege: Hans Jacob Gravdal Skrevet

Jeg har hatt Gravdal siden hele mitt liv, altså i 19 år.
Han er helt fantastisk, og jeg gruer meg virkelig til den dagen jeg må finne meg en ny lege, men sånn er det jo bare dessverre!
Anbefaler virkelig Gravdal til de som trenger en lege som lytter, gir råd og som ordner opp for deg uansett hva det er for noe. Fantastisk :-)