Skårer Legesenter AS

Kontakt

Telefonnummer67 91 14 7067 91 14 ...
Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(98)
98 vurderinger
Tilgjengelighet
(72)
72 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(76)
76 vurderinger
Service
(68)
68 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Skårer Legesenter AS

Et eksempel på hvordan en lege bør være

Lege: Mudassar Siddique Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Siddique kommuniserer meget bra med pasienten og lytter nøye til det som blir sagt. Han kommer med gode spørsmål som viser at han reelt har fått med seg det pasienten forteller. De råd/ behandling han gir stiller også krav til pasienten. Han opptrer høflig, rolig og behagelig ovenfor pasienten.

Meget dyktig

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har hatt han som fastlege en stund nå. Han er lett å kommunisere med, faglig dyktig nøye. Anbefales.

Flink til å følge opp

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

hyggelig og flink lege som følger opp. kort ventetid på tlf, får stort sett time samme eller neste dag.
legen følger opp sykdom godt, sammen med det andre hyggelige personalet.

Fin lege.

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har hatt denne legen i flere år. Hun er hyggelig og forståelsesfull.
Hun har vært rask til å sende meg videre til spesialist når hun ikke selv vet hva som feiler meg. Har flere ganger ringt meg privat etter vanlig arbeidstid.
Det går stort sett greit med språket.

Følger i liten grad opp ved innkallings til timer til tross for kronisk sykdom. Jfr tannlegenes praksis.

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg skal være forsiktig med å uttrykke meg sterkt. Totalinntrykket er ikke positivt. Når en lege har over 1000 pasienter på sin liste, er det å forvente at en også har kapasitet til å holde vedlike en kontakt med en pasient som har kroniske lidelser, og har et stort medikamentforbruk. Hvis ikke, bør en korte ned pasientlisten, og slik skape tid for å holde kontakt. Jfr tannlegenes praksis med å kalle inn pasienter for å være ajour med sin pasient. Jeg opplever noen ganger problemer med å bli forstått, og opplever evnen til dialog som noe dårlig. En får en følelse av en litt oven-i-fra ned-ad holdning, der pasienten i liten grad blir tatt med på vurderinger og forklaringer som gir pasientsikkerhet og -kunnskap om behandling etc.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.