Lillestrøm Legesenter

C J Hansens vei 13 2007 Kjeller

Siste vurderinger av behandlere ved Lillestrøm Legesenter

Overlegen

Lege: Kristin Sundby Myhrer Skrevet

Denne legen virker ikke interessert i å hjelpe pasienter i det hele tatt, er ikke hjelpsom og virker veldig overlegen.

Styr unna!

Lege: Kristin Sundby Myhrer Skrevet

Jeg opplevde Kristin som kald, uinteressert og følelsesløs. Det er som om hun har gjort seg opp en mening før du omtrent har kommet deg inn døren på kontoret hennes.

Stilte jeg kritiske spørmål til hennes konklusjoner, ble jeg møtt med en "ovenfra og ned-holdning".

Er svært glad for at jeg byttet lege.

Flink lege

Lege: Signe Marie Rambøl Alme Skrevet

Veldig fornøyd, hun er en flink lege som tar seg tid og lytter til deg. Får ting gjort og hjelper deg med alt du måtte behøve.

Aldri tilgjengelig

Lege: Signe Marie Rambøl Alme Skrevet

Jeg har 3 barn under 9 år, og har derfor med jevne mellomrom hatt behov for å oppsøke fastlegen (feks ved øreverk som små barn får nesten hvert år). Har hatt henne som fastlege siden 2005 eller 2006, og har kun fått time hos henne EN gang på alle disse år. Når jeg har hatt behov for time har det kun vært vikar eller alternativet å vente på time hos Dr Alme i 6-8 uker...... Da jeg selv ble syk for noen år siden, var det kun vikaren til vikaren til Dr Alme som var tilgjengelig over en periode på flere måneder!

Hun er hyggelig og lytter

Lege: Signe Marie Rambøl Alme Skrevet

Men bruker for lang tid til å henvise videre, selv når det gjelder barn.
Dobbeltsjekk at hun faktisk har foretatt de undersøkelsene du forventer skulle tas.