Strandsiden Legesenter AS

Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Strandsiden Legesenter AS

Dedicated

Lege: Karl Thomas Brinch Skrevet

Unlike many GP's Dr.Brinch is genuinely dedicated to finding a solution to whatever plagues you. I found him very helpful and respectful when I was suffering from mystery GI problems. Highly recommended.

Ikke en god erfaring

Lege: Shahab Imani Skrevet

Kom til denne legen uten å ha ham som egen fastlege, fordi jeg trengte legeerklæring grunnet sykdomsfravær (hadde ikke fått fastlege i Bergen enda).

Jeg følte med en gang at han ville ha meg ut av kontoret så fort som mulig, han sjekket ikke opp på de symptomene jeg hadde nevnt, og han virket lite interessert i å finne ut hva som var galt.

Det var vanskelig å få til en god dialog, og han prøvde ikke å stille spørsmål angående symptomer, eller komme med råd til hvordan jeg kunne dempe symptomene. Jeg følte heller ikke at han tok noen tester som ville være særlig relevante til min problemstilling.

Å sjekke om noen har feber når de sier de kaldsvetter og skjelver, eller å si en ikke er syk fordi en ikke har slim i halsen - etter en har nevnt at en sliter med tørrhoste... Ja, følte virkelig ikke at han faktisk tok seg tid til å høre på mine problemer eller forstå hva som kunne være årsaken til min sykdom.

Meget behagelig og dyktig lege

Lege: Karl Thomas Brinch Skrevet

Jeg tok med min datter til legen for å ta noen allergitester. Hun er livredd for sprøyter og fryktet at hun måtte ta blodprøve - så mye at hun gråt i bilen på vei til legekontoret. Vi ble møtt av en særdeles hyggelig legesekretær i et koselig lokale. Vi ventet kun 2-3 minutter før Brinch hentet oss inn på kontoret. Han så at min datter var redd og ukomfortabel men væremåten hans fikk henne til å slappe av umiddelbart. Han var flink å kommunisere og forklare hva som skulle skje. Tydelig at Brinch er en faglig dyktig lege og god menneskekjenner for etter konsultasjon og påfølgende tester og blodprøver sa min datter: "han legen var så flink og snill og blodprøven var jo ikke vond i det hele tatt!". Service, omtanke og faglig dyktighet! Vår families nye fastlege!

Dyktig lege

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Jeg har brukt denne legen en stund nå, og hun er den beste jeg har hatt. Ser noen mener hun er litt frekk, det er jeg ikke enig i. Kan det være at disse mener at det er feil at legen stiller krav til dem som er pasienter? Dette er ikke legen å gå til om du er hypokonder eller vil ha uføretrygd, derimot hjelper hun deg opp på beina og er det noe galt tar hun deg alvorlig. Kontordamene er kjempehyggelige, alltid i godt humør og er flinke.

Både og

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Vanskeligheter for å kommunisere, hører ikke på problemet, småfrekk og jeg har begynt å gå til ett privat legekontor pga ubehaget med å komme til dette legekontoret.