Strandsiden Legesenter AS

Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Strandsiden Legesenter AS

Veldig bra

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Hadde egentlig fastlege et annet sted, ble anbefalt Shagun Bhatia her i Bergen. Ved andre fastleger ble jeg ikke tatt på alvor, men her fikk jeg skikkelig undersøkelse og problemene forsvant etter en tid. Veldig bra!

Ikke fornøyd med vikaren til Bhatia

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Bhatia er en flink lege, men har en uprofesjonell vikar, [FJERNET AV MODERATOR]. Hun tar seg ikke tid til å høre på pasientene, er moraliserende og leser fra google for å kunne svare på spørsmål. Hun stiller ingen spørsmål til pasientene og er mest opptatt av å fortelle pasientene hvordan ting er og få avsluttet timen. Skuffende. Jeg kommer ikke til å gå til Legen på Høyden så lenge [FJERNET AV MODERATOR] er vikar der.

Veldig bra.

Lege: Esther Kraus Gundersen Skrevet

En tilgjengelig, hyggelig, smilende (veldig smittende - positivt!) og flink lege som alltid har tatt godt vare på meg når jeg har trengt det. Er veldig glad hun er min fastlege!

Pålitelig

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Jeg opplever legekontoret som seriøst og effektivt. sms-bestillingen er genial, og jeg har aldri opplevd problemer med å få time her. Beliggenheten er sentral og de som jobber der hyggelige. Betryggende å ha tilgang til en slik tjeneste hvis man skulle bli syk:) tommel opp!

Anbefales!

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Smilende og hyggelig lege. Forståelsesfull og nøye på undersøkelser. Veldig fornøyd med legesenteret generelt, moderne og lekkert med rask analyse av prøver og ikke minst time på dagen! Også bra med sms-bestilling. Vi studenter er heldige!