Strandsiden Legesenter AS

Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Strandsiden Legesenter AS

Garanter den beste legen jeg har hatt!!!!

Lege: Shahab Imani Skrevet

Imani er virkelig en lege som lytter og sjekker og kontrollere samt følger deg opp. Om det er noe så blir man henvist videre. Imani er virkelig en lege som gjør jobben sin. Alt i alt kjempe fornøyd..

Ikke så veldig fornøyd

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Har opplevd flere ganger at jeg ikke blir tatt på alvor. Dette har ført til at jeg har blitt nødt til å bestille ny time for akkurat det samme problemet som jeg i utgangspunktet kom der for. Føler noen ganger at jeg er mer til bry for legen og har i enkelte tilfeller blitt svart med frekk undertone, noe som gjør at jeg gruer meg til å gå til legen. Jeg har full forståelse for at leger har mange pasienter og dermed ofte dårlig tid, men dette bør ikke en lege vise overfor pasientene sine.

Tar deg på alvor og bruker god tid

Lege: Karl Thomas Brinch Skrevet

Dr. Brinch lytter til pasienten og er svært løsningsorientert. Han virker oppriktig interessert i å finne ut av hva du feiler, og man får inntrykk av at han tar seg tilstrekkelig tid til deg. Mitt inntrykk er at han er svært dyktig. Her føler man at man blir tatt på alvor.

Anbefales!

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Veldig flink og hjelpsom lege. Lett å snakke med, prøver å få et grundig innblikk i din situasjon og flink til å komme med løsninger,
Du må forvente en del ventetid for å komme inn, men det er fordi hun tar seg god tid og ikke stresser pasientene, og det er en god ting! Du får og god oppfølging.

Legene på høyden har veldig mange pasienter, men prøver å gi deg time på dagen så godt de kan. Dersom de ikke har noen ledig plass en uke, men noen avbestiller ringer så ringer de og tilbyr deg time med en gang. Damene som tar blodprøver og de i skranken er og veldig hjelpsomme!

Varm og imøtekommende

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Jeg har hatt henne som lege siden hun begynte der.
Hun er trygg, virker snill, og jeg føler meg trygg for at hun tar vare på meg. En god dose humoristisk sans er bare et stort pluss !
Jeg har heldigvis blitt spart for alvorlige sykdommer, men har hatt behov for hjelp i spesielle vanskeligheter, og også trivielle ting som f.eks influensa.
Vi har en god kommunikasjon.
Personalet i resepsjonen og de som tar blodprøver er alltid hyggelige.