Bentsebro legesenter

Sandakerveien 78 0484 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bentsebro legesenter

En virkelig god fastlege

Lege: Henrik Siverts Skrevet

Henrik er virkelig en super fastlege, føler meg alltid trygg, ivaretatt og lyttet til.
Som sykepleier er jeg kanskje også ekstra kritisk til leger, men føler virkelig at jeg kan stole på han og at han er veldig flink med pasientene sine.
Han var også kjempe flink til å følge meg gjennom graviditeten når jeg trengte ekstra oppfølgning pga jeg var dårlig. Ikke et vondt ord å si om Henrik som lege. Eneste som er dumt er at det er vanskelig å få time hos han på kort varsel om man brått blir syk. Men sånn det er å ha en populær lege og en lege som ikke jobber 5 dager i uken på legekontoret. Derfor glad for at jeg er mye frisk.

Jeg tror han har for litte Kunnskap

Lege: Luqman Tasadduq Chaudhari Skrevet

Jeg har overlevd, han ok til å prate, men han gir ikke nok tid til å forklare alt du har i hjertet. Jeg må bytte fastlege nå.

Empatisk og kunnskapsrik lege

Lege: Dario Besirevic Skrevet

Har aldri opplevd å bli møtt med så mye varme, kunnskap og forståelse av en fastlege. Og godt humør!

Anbefales på det sterkeste ikke å ha som en Fastlegge.

Lege: Luqman Tasadduq Chaudhari Skrevet

Nå skal jeg ikke gå inn i detaljer.
Men ikke en lege som jeg føler meg trygg på.
Ikke en lege som lytter og tar pasiente sine seriøst.
Bytta Fastlegge etter 2 timer med denne legen veldig ubehagelig og følte meg ikke trygg på han.
Tok meg veldig useriøs. Han tok ikke min helse seriøst. Verste legen jeg har vært borti. Anbefales på det sterkeste og ikke bytte seg over til denne legen om du slitter og har dårlig helse.

Vennlig og profesjonell

Lege: Luqman Tasadduq Chaudhari Skrevet

Enkel timebestilling gjennom helsenorge.no, ingen ventetid, vennlig, profesjonell, alt gikk fort. Anbefales.