Bentsebro legesenter

Sandakerveien 78 0484 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bentsebro legesenter

Svært kompetent

Lege: Stein Vidar Haudemann-Andersen Skrevet

Andersen har vært min fast lege i mer enn 20 år. I starten tok det litt tid å bli kjent med han. Men jo lenger relasjon jo bedre. I dag stoler jeg helt på hans vurderinger. Han har så vidt jeg vet gjort gode vurderinger hele tiden. Jeg opplever han som svært kompetent !

2/5

Lege: Luqman Tasadduq Chaudhari Skrevet

Uvillig til å henvende til MR-bildet. Legen var heller på tanken at jeg har noe muskulært siden jeg trener mye...

Grov prolaps var det vel bildet viste til.

Hyggelig og erfaren fastlege

Lege: Dario Besirevic Skrevet

Dario er opptatt av å gi korrekt pasientbehandling, empatisk og svært dyktig. En sann profesjonell i sitt felt. Anbefales!

Han skal jeg beholde

Lege: Dario Besirevic Skrevet

Dario er dyktig til å lytte, også å høre de tingene som ligger litt mellom linjene. Der scorer han mad på sosiale skills. Han tar meg seriøst, samtidig som han er avslappet, den slags smitte tar jeg any day. Han ikke ufeilbar, men han retter opp i hva enn som har gått skeis, og han tar det på alvor. Oppsummert kan man si at det ligger 10 voksenpoeng i potten til Dario, jeg stoler på ham, og jeg har trust issues herfra og ut evigheten. Jeg håper bare ikke han flytter en dag, for da flytter jeg også.

Arrogant

Lege: Luqman Tasadduq Chaudhari Skrevet

Jeg hadde han som lege etter at overtok praksisen av min tidl. fastlege. Han var fra første besøk arrogant og viste liten interesse. Så jeg byttet til en annen