Risvollan Legesenter AS

Lege: Kristian Holøymoen Dahlberg Skrevet

Lett å få time
Lyttende og interessert
Løsningsorientert
Blir tatt imot på en hyggelig måte
Kommer med flere forslag til løsninger når det er mulig

Meget førnøyd

Lege: Kristian Holøymoen Dahlberg Skrevet

Behagelig og tillitvekkende. Virker engadjert og opptatt av pasientens dituadjon. Blid og hyggelig. Veldig fornøyd.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Kamilla Kahn Heuch Skrevet

Jeg er en godt voksen dame som oppgjennom årene har hatt flere fastleger, men ingen kan måle seg med Kamilla. Hun er faglig dyktig og har et kroppsspråk som ønsker deg velkommen uansett hvor travelt hun har det. Kan virkelig anbefales :) Bestiller valigvis time på sms til legesenteret og får raskt svar. Også ved fornyelse av resepter går det raskt og greit å sende sms. Da pleier resepten å ligge klar på apoteket neste ettermiddag.

Beste legen

Lege: Ole Christen Løvli Skrevet

Absolutt den beste legen jeg har hatt og jeg har hatt flere både på legesenter og sykehus. Ingen kan måle seg med han. Er han usikker på noe så ber han om en annens mening, han har vært uvurdelig støtte og hjelp gjennom min 'reise' for å få en diagnose og ble omtrent like trist som meg da den ble satt.. anbefales. Har anbefalt han til flere venner og familie som har byttet til han og de er like fornøyd som meg

svært god lege

Lege: Ole Christen Løvli Skrevet

Grundig. Lyttende. Tålmodig. Erfaren. Medmenneskelig.

Har brukt han gjennom svangerskap og som barnelege og er veldig fornøyd. Føler meg godt ivaretatt og respektert.

Han har gjør det lille ekstra som lege for at min helsesituasjon skal være mest mulig optimal.