Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Uten tvil den beste lege du kan få i Trondheim!!

Lege: John Slettum Skrevet

Har hatt mange leger, men ingen slik som John Slettum. Han viser forståelse, er innteressert, hører på hva du sier og tar hensyn til det. Makan til forståelsesfull lege skal du lete lenge etter! Dette er en lege med mye kunnskap, og yrkesstolthet. Hadde aldri skiftet lege hadde det ikke vært for fraflytting. Kunne ikke vært mer fornøyd! Har også time samme dag som du bestiller time +++

Anbefales

Lege: Mona Størseth Skrevet

Ei fantastisk hyggelig og forståelses full dame! Veldig profesjonell og dyktig lege!! Får alltid time på dagen.

Stresset og utålmodig lege

Lege: Mona Størseth Skrevet

Har hatt Mona som fastlege et par år. De første årene var hun ikke tilgjengelig, og jeg møtte flere vikarer/studenter. I det siste har jeg fått timer til henne og egentlig følt at jeg var mer til bry for henne enn en pasient. Virker som hun har det for travelt til å kunne hjelpe deg. Vurderer deserre å bytte fastlege.

Fantastisk lege OG medmenneske.

Lege: Eli Johnsen Valør Skrevet

Nå har jeg hatt Eli som lege siden hun begynte på Mathesongården og jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd med en lege.

Jeg har en ganske sammensatt sykdomsproblematikk som Eli har håndtert på en forbilledlig måte, særlig med tanke på at det har vært lite eller ingen hjelp å få fra 2. Linjetjenesten.

Fra å gå til en lege som bagatelliserte alt fra voldtekt til alvorlig sykdom som kunne fått dødelig utfall var det utrolig godt å komme til en lege som tar meg på alvor og følger opp prøve svar og ringer når hun sier hun skal ringe. Og ikke minst kan hun utrolig mye, og innser sine egne begrensninger og skal ikke "leke helt" og henviser heller videre om det er noe hun ikke har peiling på eller er usikker.

Det øvrige personalet på legesenteret er og utrolig dyktige mennesker jeg føler meg ivaretatt av.

Så, jeg håper Eli aldri slutter som fastlege!

I tillegg må jeg si at timebestillingssystemet til Mathesongården er genialt, med å sende SMS og få time på dagen.

Blir alltid tatt seriøst

Lege: Mona Størseth Skrevet

Mona lytter godt til det jeg sier, og setter seg inn i min situasjon. Ingen tema føles for pinlige. Hun nøler ikke med å henvende deg til en spesialist. Jeg føler meg trygg hos Mona. Får raskt time.