Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Må bytte lege

Lege: Eli Johnsen Valør Skrevet

Jeg har hatt Eli som lege en stund nå og jeg har vært der mye de siste to årene. Jeg var veldig fornøyd i starten men jeg er ikke fornøyd lengre i det hele tatt. Det siste året har jeg kommet ofte til vikarer eller studenter i stedet for henne. Noe som ikke passer for meg med min sykdom. Det er slitsomt å må forklare alt på nytt til nye folk. Og de siste gangene har jeg måttet vente veldig lenge for å få komme inn til henne da hun er forsinket med mange pasienter før meg. Når jeg endelig har fått komme inn virker hun uinteressert og som at hun ønsker at timen skal gå raskt over. De siste gangene har jeg måttet vente lenge for å kun få sitte der i fem minutter og ikke blitt tatt på alvor engang.. Totalt bortkastet energi og penger! Jeg har gruet meg til å dra dit de siste gangene og følt at jeg har måttet overbevise men bare blitt møtt med motgang og ikke blitt trodd. Jeg er meget skuffet og må bytte fastlege. Anbefales IKKE! I tillegg er den ene sykepleieren på kontoret der forderdelig dårlig på å ta blodprøver.

After 6 years... I think I saw her once...

Lege: Mona Størseth Skrevet

And it was not because I was a very healthy individual! In average I calculate I went to mathiasgården legesenter in Trondheim about 4-6 times a year, maybe less maybe more. I met my doctor ONCE in 6 years, meaning there were many substitutes but she was never to be found.

The time I did find her she gave me paracet and ibux and told me to go home and rest.

Verdens beste

Lege: Eli Johnsen Valør Skrevet

Eli er faglig dyktig og et flott medmenneske. Det samme gjelder alle som jobber på Mathesongården legesenter.

Hun tar seg alltid tid til å lytte på hva du som pasient har å si og prøver å komme fram til konstruktive løsninger på aktuelle problemstillinger.

Fantastisk menneske

Lege: Torunn Telneset Skrevet

Torunn har vært min lege i mange år.
Hun er en dyktig lege, men også et varmt menneske. Er hun usikker på noe ang. helse, så ber hun om hjelp av andre fagfolk. Det gjør at jeg stoler på hennes dømmekraft.

Jeg vet av flere eldre som bruker henne, og de er meget fornøyde de også. De bruker dessverre ikke data, så de kan ikke bedømme henne her.

Følger ikke opp

Lege: Mona Størseth Skrevet

Har slitt med depresjoner. Gått på medisiner for dette, men ikke blitt fulgt opp. Heldigvis har jeg mye kunnskap selv. Hun er blid og grei av person, men synes ikke hun er så flink til å ta gode vurderinger. Har glemt å gi meg resept, så har kommet til apoteket og opplevd at hun ikke har ordnet med resepten som hun sa. Irriterende. Bytter desverre.