Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Dyktig lege

Lege: Mona Størseth Skrevet

Dyktig lege, som var lett å snakke med og tok problemene mine på alvor. Generelt blid og hyggelig dame. Kan også anbefale Mathesongården Legesenter.

den eneste!

Lege: John Slettum Skrevet

Jeg har hatt mange leger men ingen som ser MEG sånn som slettum gjør. Han bryr seg og støtter og hjelper.
han har mye å gjøre å mange pasienter men klarer alikevell å henge med på allt.
Vi alle er mennesker å glemmer i blandt å drt er lov.
Absolutt en lege jeg aldri vill bytte.

Den beste av de beste

Lege: John Slettum Skrevet

En fantastisk lege! tar seg tid og vil vite hvordan man egentlig har det! Skal aldri bytte! god å snakke med!

Forståelsesfull

Lege: Mona Størseth Skrevet

En lege som holder seg til saken og som hører på hva jeg sier. Hva mer kan man forvente? Jeg vil i alle fall ikke til ei som stryker deg på rygger og skriver ut hva som helst på resept. Jeg er fornøyd.

Pengestyrt og lite opptatt av pasienten

Lege: Mona Størseth Skrevet

Jeg føler meg aldri velkommen hos denne legen og jeg føler mer verre når jeg går der ifra enn hva jeg gjorde når jeg kom 95% av gangene jeg er der.
Mathesongården legesenter gjør ikke saken noe bedre med bare sure ansatte som like greit kjefter pasientene huden full hvis de ringer for å spørre om noe. De har andre leger som er kjempegreie.
Det virker som om Mona kun er opptatt av penger og sender pasienten ut så fort den har kommet inn. hvis man har gjort en bitteliten feil, noe som er ganske lett i det dårlige systemet de har, så kjefter hun også pasienten full.

Hvis man vil føle seg dum, teit og lite verdsatt; velg Mathesongården Legesenter og Mona som lege