Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

legen er bra, men alt for lang ventetid og småfrekk resepsjonsdame

Lege: John Slettum Skrevet

Ringte etter legetime pga hoste/forkjølelse. Fikk beskjed at det bare var ledig om 8 uker. Resepsjondamen sa de bare tok inn folk som hadde hjerteproblemer på akutte timer. Da jeg endelig fikk overtalt resepsjonsdamen til en legetime hadde jeg gått syk i flere uker. Legen sa jeg hadde bronkitt og at jeg måtte ordlegge meg bedre til resepsjonsdamen for å få time.

Veldig hyggelig

Lege: Mona Størseth Skrevet

Hun tar seg alltid god tid, og lytter til hva jeg har å si. Hun spør for å få et bredere innblikk i problematikken. Hun er forståelsesfull!

Blodprøve- og EKG-damene er også veldig greie!

Varierende kvalitet på behandlingen

Lege: Torunn Telneset Skrevet

Slurves med henvisninger, må ofte purre på ting som ikke er sendt. Ikke alltid grundige.

Bra, men ikke topp

Lege: Mona Størseth Skrevet

Føler jeg får bra kontakt og oppfølgning når jeg har time, men ble lovet oppfølging via telefon i etterkant som ikke helt holder mål. Skjønner at leger har hektiske dager, men kan derfor ikke gi full score.

Dyktig lege

Lege: John Slettum Skrevet

Skiftet til Slettum da jeg flyttet til Trondheim som student. Han er veldig lyttende og tar seg alltid tid til å forklare hva han tenker, noe jeg setter stor pris på. Alltid blid og positiv, selv om han til tider kan være litt stressa (hvem er ikke det i hans situasjon). Det viktigste er at han alltid får deg til å føle at han tar dine problemer på alvor og at han er genuint opptatt av at du skal ha det bra. Anbefales på det sterkeste!