Lade Legesenter AS

Haakon VII's gt.9 7041 Trondheim

Siste vurderinger av Lade Legesenter AS

Nedtalende vikar.

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Vikaren er frekk, lite profesjonell og bør endre sine holdninger.
Jeg har hatt en veldig dårlig opplevelse hos vikaren og må derfor bytte fastlege.

Vikaren er nedlatende og frekk

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Byttet til Liv Agnes som lege i perioden hvor hun har vikar. Denne vikaren er dessverre utrolig frekk, nedlatende og får meg rett og slett til å føle meg verre. Det er ikke snakk om et hei, et smil, eller noe som helst. Heller ingen forståelse for dine problemer, og ekstremt lite profesjonell.

Det kan hende Liv Agnes Gravrok er en god lege, som flere skriver. Men hennes vikar, som skal være vikar frem til september 2019, er rett og slett utrolig lite hyggelig og imøtekommende og den verste opplevelse jeg har hatt hos fastlege. Og jeg har byttet 6 ganger på 2 år.

Imøtekommende å hyggelig.

Lege: Kjersti Strømmen Skrevet

Har vert min lege i 11 år. Kjersti er en lege som jeg anbefaler hun er flink til å forklare om alle tilfeller og virkning av medisiner. Håper å ha henne som fastlege lenge.

Ikke fornøyd

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Gledet meg over at jeg hadde fått tildelt plass hos Liv, da jeg har hørt mye bra om henne.
Etter å ha vært hos hennes vikar så ønsker jeg gjerne å bytte fastlege igjen. Da dette ikke var en god opplevelse.
Skulle ta en enkel undersøkelse, som jeg har gjort mange ganger tidligere. Var ikke en bra opplevelse...
Å heller ikke fornøyd med måten de i skranken behandler kundene på.

Fantastisk lege, men dårlig vikar!

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Liv Agnes har vært min og min familie sin fastlege i mange år. Vi har opplevd henne som en fantastisk omsørgsfull person og gitt oss gode faglige hjelp. Vi har inntrykk av at hun er ansvarsfull og interessert i pasientene. Behagelig vesen - lett å kommunisere med. God til å lytte. Virker faglig solid, men også sett meg/oss som et medmenneske! Hun har alltid fulgt meg opp, og jeg har opplevd service over det som er vanlig.

Nå har hun fått en vikar ut september 2019. Jeg har vært to gangen hos henne, man ser tydelig fordomsfulle holdninger. En dame som er frekk, snakker nedlatende og kjefter på deg. Du føler deg både liten og mindre verdt etter time hos henne. Jeg blir mye dårligere etter timen, rett og slett en forferdelig opplevelse etter timen, og jeg ønsker aldri å dra dit igjen. jeg håper altså på vegne av de resterende pasientene til Liv Agnes, at legekontoret får opp øynene for denne vikaren og gjør tiltak.