Lade Legesenter AS

Haakon VIIs gate 9 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Lade Legesenter AS

Fantastisk fastlege

Lege: Torunn Wigum Frøseth Skrevet

Flyttet til TRD og satte meg på venteliste hos Torunn på Lade Legesenter. Kom kjapt inn, og har aldri før henne møtt en så jordnær, lyttende og hjelpsom lege.
Jeg kan anbefale henne på det varmeste!!

Fornøyd

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Liv Agnes har hjulpet meg masse. Det fine med Liv Agnes er at hun lytter godt etter, før hun begynner og trykke på PC’n, noe som gjør at jeg føler jeg blir hørt.

Lite minus er at hun som regel er forsinket med en halvtime +/-.

Trygg, forståelsesfull og løsningsorientert

Lege: Torunn Wigum Frøseth Skrevet

Uten tvil en av de beste fastlegene jeg har hatt. Hun utviser stor forståelse og lytter til meg og de problemstillingene jeg kommer med. Gir tett oppfølging og jeg føler meg veldig ivaretatt hos henne. Hun er også ærlig på de punktene hun mener hennes kompetanse ikke strekker til, noe som gir en ekstra trygghet for meg som pasient. Har vært hos henne med både fysiske og psykiske plager, og følt meg like tatt på alvor alle gangene. Anbefaler Torunn på det varmeste!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Liv Agnes er en meget behagelig og dyktig lege. Man føler seg sett,tatt på alvor og får veldig god hjelp og oppfølging av henne. Hun henviser til andre instanser ved behov noe som er betryggende.

God fastlege

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Jeg har fastlege mange år som passe på min helse og medisin, han har god restpekt og lytte, trygg, passé på pasienter god. Min følelser veldig dårlig hvis kontor må ned, jeg er vondt armmen og skulder mye. Min sønn også må har han som fastlege som må operasjon en gang til. Vi vil ha han som fastlege oss.