Lade Legesenter AS

Haakon VII's gt.9 7041 Trondheim

Siste vurderinger av Lade Legesenter AS

Imøtekommende å hyggelig.

Lege: Kjersti Strømmen Skrevet

Har vert min lege i 11 år. Kjersti er en lege som jeg anbefaler hun er flink til å forklare om alle tilfeller og virkning av medisiner. Håper å ha henne som fastlege lenge.

Ikke fornøyd

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Gledet meg over at jeg hadde fått tildelt plass hos Liv, da jeg har hørt mye bra om henne.
Etter å ha vært hos hennes vikar så ønsker jeg gjerne å bytte fastlege igjen. Da dette ikke var en god opplevelse.
Skulle ta en enkel undersøkelse, som jeg har gjort mange ganger tidligere. Var ikke en bra opplevelse...
Å heller ikke fornøyd med måten de i skranken behandler kundene på.

Fantastisk lege, men dårlig vikar!

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Liv Agnes har vært min og min familie sin fastlege i mange år. Vi har opplevd henne som en fantastisk omsørgsfull person og gitt oss gode faglige hjelp. Vi har inntrykk av at hun er ansvarsfull og interessert i pasientene. Behagelig vesen - lett å kommunisere med. God til å lytte. Virker faglig solid, men også sett meg/oss som et medmenneske! Hun har alltid fulgt meg opp, og jeg har opplevd service over det som er vanlig.

Nå har hun fått en vikar ut september 2019. Jeg har vært to gangen hos henne, man ser tydelig fordomsfulle holdninger. En dame som er frekk, snakker nedlatende og kjefter på deg. Du føler deg både liten og mindre verdt etter time hos henne. Jeg blir mye dårligere etter timen, rett og slett en forferdelig opplevelse etter timen, og jeg ønsker aldri å dra dit igjen. jeg håper altså på vegne av de resterende pasientene til Liv Agnes, at legekontoret får opp øynene for denne vikaren og gjør tiltak.

Fantastisk lege, som mister pasient grunnet vikar!

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Liv Agnes har vært min fastlege over lengere tid. Hun har sett meg som person og gitt meg god faglig hjelp, men også sett meg som et medmenneske! Hun har alltid fulgt meg opp, og jeg har opplevd service over det som er vanlig.

Nå har hun fått en vikar som er alt annet enn hva en lege bør representerer. En dame som er frekk, snakker nedlatende og kjefter på deg. Du føler deg både liten og mindre verdt etter time hos henne. Hun skapte helt ærlig en så forferdelig opplevelse at jeg følte med tråkket på etter timen, og jeg ønsker aldri å dra dit igjen. Håper på vegne av de resterende pasientene til Liv Agnes, at noen får opp øynene for denne vikaren og gjør tiltak.

Proff og hyggelig

Lege: Tomas Berg Skrevet

Virker faglig sterk på bredt spekter av tema. Konkrete og nyttige tilbakemeldinger på spørsmål. Måtte henvises videre til fysioterapeut, og han bidro med tips til hvor det kunne være lurt å søke, forebyggende tiltak i mellomtiden og tilbød seg å bidra på kort varsel med å finne noen hvis lange ventelister.

Meget tillitsvekkende inntrykk.