Lade Legesenter AS

Haakon VIIs gate 9 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Lade Legesenter AS

Den beste!

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Uten tvil en lege som lytter, tar deg seriøst, er nysgjerrig, hjelpsom, hyggelig og ikke minst dyktig i jobben sin! Føler meg veldig godt ivaretatt og jeg kan snakke med Anders og alt! Han fortjener kun gode ord og masse ros. Uten tvil, den beste og flinkeste legen jeg har hatt.

Derimot så er det helt håpløst å få tak i damene i resepsjonen på tlf. De er ofte veldig hyggelige, men har hatt flere episoder hvor jeg blir paff over måten de snakker til meg på.

Kunnskapsrik og god på å se pasienten

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Jeg har hatt mange fastleger de siste 14 årene - ingen kan måle seg med Dr. Rosvoldaunet!
Tålmodig, respektfull og omsorgsfull. Endelig fikk jeg en lege som tok meg på alvor, og som faktisk følger opp. Hadde bare alle legene vært som han!

Fantastisk lege, som mister pasient grunnet vikar!

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Liv Agnes har vært min fastlege over lengere tid. Hun har sett meg som person og gitt meg god faglig hjelp, men også sett meg som et medmenneske! Hun har alltid fulgt meg opp, og jeg har opplevd service over det som er vanlig.

Nå har hun fått en vikar som er alt annet enn hva en lege bør representerer. En dame som er frekk, snakker nedlatende og kjefter på deg. Du føler deg både liten og mindre verdt etter time hos henne. Hun skapte helt ærlig en så forferdelig opplevelse at jeg følte med tråkket på etter timen, og jeg ønsker aldri å dra dit igjen. Håper på vegne av de resterende pasientene til Liv Agnes, at noen får opp øynene for denne vikaren og gjør tiltak.

Proff og hyggelig

Lege: Tomas Berg Skrevet

Virker faglig sterk på bredt spekter av tema. Konkrete og nyttige tilbakemeldinger på spørsmål. Måtte henvises videre til fysioterapeut, og han bidro med tips til hvor det kunne være lurt å søke, forebyggende tiltak i mellomtiden og tilbød seg å bidra på kort varsel med å finne noen hvis lange ventelister.

Meget tillitsvekkende inntrykk.

Trygg og kunskapsrik .

Lege: Kjersti Strømmen Skrevet

Kjersti Strømmen er en hyggelig og sympatisk person å snakke med. Hun lytter.
Jeg er glad for at jeg har henne som fastlege.